Live ΗΡΟΔΟΤΟΣ - ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΣΠΑΤΩΝ (telesport.gr)

Δείτε στις 17:00 Live τον αγώνα Ηροδότου - Αηττήτου Βαθμολογία ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΑΓΩΝΕΣ ΝΙΚΕΣ ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ ΗΤΤΕΣ ΓΚΟΛ ΥΠΕΡ ΓΚΟΛ ΚΑΤΑ ΒΑΘΜΟΙ 1 Αήττητος Σπάτων 5 2 2 1 6 5 8 2 Αστέρας Αμαλιάδας  4 2 0 2 6 8 6

Με 30 εκατομμύρια € η Περιφέρεια Αττικής χρηματοδοτεί τον ΟΑΣΑ για αγορά λεωφορείων!

  • Τοπικά νέα
  • 5 σχόλια
  • Με 30 εκατομμύρια € η Περιφέρεια Αττικής χρηματοδοτεί τον ΟΑΣΑ για αγορά λεωφορείων!

    92 συνολικά λεωφορεία θα αγοράσει ο ΟΑΣΑ , με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής ύψους 90 εκατομμυρίων ευρώ.

    mezedopoleio giorgos

    60 απο τα λεωφορεία θα είναι αρθρωτά 18 μέτρων 

    20 λεωφορεία 12 μέτρων και

    12 ηλεκτρικά λεωφορεία 12 μέτρων.

     

    Προσθήκη σχολίου

    5 σχόλια

    Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018 11:09 Σύνδεσμος σχολίου

      M87: Έλα παππού να σου δείξω τα αμπέλια. Επειδή όμως και εγώ δεν γεννήθηκα χτες, επέτρεψε μου να σου εξηγήσω γιατί τα όσα λες είναι λάθος (25/04/2018 21:56).

      1ον σε ότι αφορά την ακρίβεια ή/και τον προγραμματισμό των δρομολογίων: Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ "κανόνας" ο οποίος να λέει ότι τα αστικά λεωφορεία δεν επιτρέπεται να ξεκινάνε στην ώρα τους, να φτάνουν στην ώρα τους, να κάνουν πολλές ή λίγες στάσεις, να έχουν διαρύθμιση λεωφορείων η οποία να ευννοεί τους όρθιους ή τους καθήμενους.

      Ο τρόπος λειτουργίας, καθώς επίσης και τα εργαλεία (το είδος των λεωφορείων) τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την λειτουργία αυτή, εξαρτάται από την ικανοποίηση των όποιων αναγκών για όποιον συγκοινωνιακό φορέα και αν μιλάμε (ΔΗΜΟΣΙΟ ή ΙΔΙΩΤΙΚΟ).

      Με δεδομένη την συνύπαρξη (πλέον) στην ίδια περιοχή, ενός ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ενός ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, και προκειμένου να περάσει η γνωστή πλύση εγκεφάλου η οποία αφορά το γνωστό:

      [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ] = ΚΑΚΟ
      [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ + ΚΕΡΔΟΣ] = ΚΑΛΟ

      ...βλέπουμε τον διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων με βάσει το τι συμφέρει τον ιδιωτικό φορέα. Εξηγώ:

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΤΙΚΗ - και στην περίπτωση μας και ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΗ - ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ:
      ΘΕΤΙΚΑ: Χαμηλό κόστος εισητήριου
      ΑΡΝΗΤΙΚΑ: Παρακάμψεις, πολλές στάσεις, μεγάλη διάρκεια δρομολογίου, μη-βέλτιστη διαδρομή δρομολογίου, οπωσδήποτε ΟΧΙ την εξυπηρέτηση του λιμανιού.

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΗ" ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ:
      ΘΕΤΙΚΑ: Βέλτιστοποίηση δρομολογίου, λίγες σχετικά στάσεις, μικρή σχετικά διάρκεια δρομολογίου, μονοπωλιακή εξυπηρέτηση του λιμανιού.
      ΑΡΝΗΤΙΚΑ: Σχεδόν το διπλάσιο κόμιστρο σε σχέση με αυτό της δημόσιας συγκοινωνίας.

      Και επειδή προφανώς δεν τα χρησιμοποιούσες ΠΑΝΤΑ τα λεωφορεία αυτά να σου θυμίσω τα εξής: Κάποτε, πριν καμιά δεκα~δεκαπέντε χρόνια, όταν το 314 πήγαινε ακόμα μέχρι το Πικέρμι, ζητήσανε συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση οι κάτοικοι της Καλλιτεχνούπολης. Δοκίμασαν λοιπόν να βάλουν ΚΤΕΛ με μεικτό δρομολόγιο (Μαραθώνα, μέσω Ραφήνας, μέσω Καλλιτεχνούπολης, Αθήνα). Το όλο εγχείρημα πήγε άπατο και μετά από μερικές εβδομάδες (2-3 όχι παραπάνω) εγκαταλείψανε την ιδέα λόγω των παραπόνων που δεχόταν το ΚΤΕΛ από τους ήδη υφιστάμενους πελάτες. Με άλλα λόγια, με κριτήριο ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ και το ΕΤΑΙΡΙΚΟ IMAGE το ΚΤΕΛ ΔΕΝ συνέχισε το δρομολόγιο αυτό. Διαφορετικά δοσμένο, το ΚΤΕΛ αφ' ενός έχει το μονοπώλιο και αφ' ετέρου ΕΠΙΛΕΓΕΙ τι θα αναλάβει. Αν αυτό που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να αναλάβει δεν το συμφέρει, απλά δεν το αναλαμβάνει. Καλά ως εδώ;

      Ο υπουργός λοιπόν, όπως και ο εκάστοτε υπουργός ο οποίος γέρνει πολύ και βήχει προς ιδιωτικό τομέα μεριά, τι κάνει; Ότι δεν θέλει να αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας, το πετάει στο δημόσιο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, άφησε την Καλλιτεχνούπολη χωρίς συγκοινωνίες. No problem... αρκεί να μην μένεις στην Καλλιτεχνούπολη.

      Δεν χαλάει το image κανενός Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ βλέπεις, τα όσα δεν θέλει να αναλάβει ο ιδιωτικός φορέας, να τα αναλαμβάνει ο δημόσιος. Αν όμως - Θεός Φυλάξει - τον υπουργό τον ένοιαζε το image των αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ εν προκειμένω), δεν θα καταλήγαμε στις παραπάνω μπούρδες.

      Με αυτά και με αυτά, σου εξηγώ ΓΙΑΤΙ το 314 δρομολογείται μέχρι Δουκίσσης Πλακεντίας και όχι μέχρι πεδίο άρεως.
      Σου εξηγώ ΓΙΑΤΙ περνάει από Πανόραμα Παλλήνης (και ίσως ξανά από Καλλιτεχνούπολη κάποτε).
      Σου εξηγώ ΓΙΑΤΙ το δρομολόγιο με λιγότερα χιλιόμετρα του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ διαρκεί όσο και το δρομολόγιο του ΚΤΕΛ.

      Και αν διαβάσεις και τα άλλα σχόλια μου πιο κάτω, σου εξηγώ ΓΙΑΤΙ δεν περνάει στην ώρα του, γιατί δεν προγραμματίζονται με συνέπεια τα δρομολόγια του και περνάει ΜΟΝΟ ΑΦΟΥ περάσει πρώτα το ΚΤΕΛ, 5~10 λεπτά μετά.

      Στην τελική, "κάποιος" πρέπει να σε πείσει ότι 2,60 ευρώ είναι καλύτερο από 1,40 ευρώ και μαθηματικά αυτό μάστορα, απλά δεν ισχύει. Συνεπώς, αφού δεν μπορεί να σου "πολεμήσει" την ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ στην τιμή, στην πολεμάει στην ουσία:

      Για το ΚΤΕΛ, βέλτιστο δρομολόγιο το οποίο εξυπηρετεί ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΑ τις πραγματικές συγκοινωνιακές ανάγκες (πιο πραγματική ανάγκη από το Λιμάνι της Ραφήνας από Πικέρμι μέχρι Γραμματικό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ).
      Για το ΚΤΕΛ, οι παρακάμψεις (π.χ. εξυπηρέτηση περιοχών παραλιακής διαδρομής Ν. Μάκρης) εκτελούνται κατά βούληση και αναλόγως εποχής, πραγματικής ζήτησης κλπ.
      Για το ΚΤΕΛ, ο έλεγχος του προσωπικού, η σχετικής ακρίβειας τήρηση του δρομολογίου κ.ο.κ. (που ούτε αυτό δεν σέβονται... ρώτα όσους μένουν μετά τη διασταύρωση Ραφήνας προς Ν. Μάκρη μεριά το χειμώνα).

      Και για τον ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ στην ίδια περιοχή; Όλα τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ. Ή αν προτιμάς, ο τελέμες, με τέτοιο τρόπο ώστε ΚΕΡΔΟΣ και ΘΕΤΙΚΟ IMAGE για το ΚΤΕΛ, ΖΗΜΙΑ και ΑΡΝΗΤΙΚΟ IMAGE για τον δημόσιο φορέα συγκοινωνιών.

      Δεν είναι πυρηνική φυσική αυτά που σου εξηγώ.

      Ο δημόσιος φορέας γενικότερα (όχι μόνο συγκοινωνιών), υπονομεύεται ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ από τον νομοθέτη. Το δημόσιο δεν μπορεί να απολύσει (μονιμότητα). Ό ιδιωτικός φορέας, σε διώχνει ίδια μέρα. Τόλμα να μην κάνεις αυτό που σου ζητάει ο προιστάμενος σου στον ιδιωτικό τομέα. Και σκέψου μετά "ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ".

      ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ:
      Διαφορετική εργατική νομοθεσία για το δημόσιο τομέα.
      Διαφορετική εργατική νομοθεσία για τον ιδιωτικό τομέα.

      Λες και έχει διαφορά ο άνθρωπος ο οποίος ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ για το δημόσιο, από τον άνθρωπο ο οποίος επίσης ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ για τον ιδιωτικό τομέα. Αξίζει περισσότερο ο ιδρώτας του ενός ή του άλλου; Ή μήπως ο δημόσιος υπάλληλος έχει δυό κεφάλια και τον κώλο πίσω σε σχέση με τον εργαζόμενο του ιδιωτικού τομέα;

      ΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΣ αυτές οι στρεβλώσεις και οι μ******* οι οποίες εισάγονται από ξεπουλημένα τομάρια δικολάβους, ισχύουν για να σε πείσουν ότι:

      [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ] = ΚΑΚΟ
      [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ + ΚΕΡΔΟΣ] = ΚΑΛΟ

      Γιατί;... ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ το να πληρώσεις 2,60 ευρώ είναι καλύτερο από το να πληρώσεις 1,40 ευρώ, είτε μιλάμε για συγκοινωνίες, είτε μιλάμε για παραγωγή ρεύματος, είτε μιλάμε για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, είτε μιλάμε για ασφαλιση, είτε ύδρευση, είτε οτιδήποτε. Και στην τελική, ούτε για αυτό δεν πρόκειται. Στην τελική, είναι ΑΝ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ "ΛΙΓΟΙ" ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ή όλοι μας μέσω των δημόσιων υπηρεσιών. Αυτή είναι η ουσία των όσων συζητάμε.

      Χρωστάω να απαντήσω και στον (25/04/2018, 14:15).

      M87

      Με σειρά προτεραιότητας σας παραθέτω τους τίτλους και συνδέσμους άλλων σχολίων μου. Προσθέστε μόνοι σας τα (http) και (www).

      ΛΙΜΑΝΙ - ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

      1. Γεράσιμος Βουδούρης : Μάζεψε υπογραφές και φέρνει για συζήτηση στο Δημ. Συμβούλιο τα προβλήματα του λιμανιού
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67064/gerasimos-boydoyrhs-mazepse-ypografes-kai-fernei-gia-syzhthsh-sto-dhm-symboylio-ta-problhmata-toy-limanioy)

      2. Μεγάλη Εβδομάδα, έρχεται η ανάπτυξη στη Ραφήνα, με 44 δρομολόγια πλοίων και περισσότερα απο 8.500 διερχόμενα αυτοκίνητα!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67222/megalh-ebdomada,-erchetai-h-anaptyxh-sth-rafhna,-me-44-dromologia-ploiwn-kai-perissotera-apo-8-500-dierchomena-aytokinhta)

      3. Ραφήνα : Αυξάνονται τα δρομολόγια των πλοίων ,μειώθηκαν τα δρομολόγια του Αστικού Λεωφορείου απο 29 στα 17
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67248/rafhna-ayxanontai-ta-dromologia-twn-ploiwn-,meiwthhkan-ta-dromologia-toy-astikoy-lewforeioy-apo-29-sta-17)

      4. Εκσυγχρονισμός Ηλεκτρικού Δικτύου Λιμένα Ραφήνας
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67605/eksygchronismos-hlektrikoy-diktyoy-limena-rafhnas)

      5. Χ. Σπίρτζης "Τέρμα το Πεδίο του Άρεως για το ΚΤΕΛ"
      (URL: rpn.gr/news/67231/ch-spirtzhs-terma-to-pedio-toy-arews-gia-to-ktel)

      6. Τι θα κάνουν 500.000 κάτοχοι I.X. μετά την ευρωπαϊκή «δαιμονοποίηση» των κινητήρων diesel
      (URL: rpn.gr/news/66836/ti-tha-kanoyn-500-000-katochoi-i-x-meta-thn-eyrwpaikh-%C2%ABdaimonopoihsh%C2%BB-twn-kinhthrwn-diesel)

      7. Δαμιανός Φαφούτης "Τις προηγούμενες δεκαετίες υπήρχαν δυναμικές κινήσεις που είχαν φέρει αποτελέσματα"
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68044/damianos-fafoyths-tis-prohgoymenes-dekaeties-yphrchan-dynamikes-kinhseis-poy-eichan-ferei-apotelesmata)

      8. Δημ. Σύμβουλος Ανδρέας Βασιλόπουλος και όλα όσα είπε για το λιμάνι!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68116/dhm-symboylos-andreas-basilopoylos-kai-ola-osa-eipe-gia-to-limani)

      9. Με 30 εκατομμύρια € η Περιφέρεια Αττικής χρηματοδοτεί τον ΟΑΣΑ για αγορά λεωφορείων!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68215/me-30-ekatommyria-%E2%82%AC-h-perifereia-attikhs-chrhmatodotei-ton-oasa-gia-agora-lewforeiwn#comment4037)

      ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΟΣΧΟΛΙΚΟΦΥΛΑΚΟΒΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΝΤΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

      10. Ο Δήμος Μυκόνου θα δώσει 250.000 € για να φτιάξει δικό του «Baywatch»
      (URL: rpn.gr/m_region/66523/o-dhmos-mykonoy-tha-dwsei-250-000-%E2%82%AC-gia-na-ftiaxei-diko-toy-%C2%ABbaywatch%C2%BB)

      11. Το Μπλε λιμανακι φοραει τα καλα του...
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66987/to-mple-limanaki-foraei-ta-kala-toy)

      12. Μια σημαντική ημέρα για το Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου! Απέκτησε πρόσβαση στο παράλιο μέτωπο.
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67378/mia-shmantikh-hmera-gia-to-dhmo-rafhnas-pikermioy-apekthse-prosbash-sto-paralio-metwpo)

      ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ... ΑΛΛΕΣ "ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ"

      13. Αλέξανδρος και Γιώργος δύο "χαρούμενοι" skate boarders που έχουν πλέον την πίστα τους στη Ραφήνα.
      (URL: rpn.gr/m_sports/66585/video-photos-alexandros-kai-giwrgos-dyo-charoymenoi-skate-boarders-poy-echoyn-pleon-thn-pista-toys-sth-rafhna)

      14. Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου, με ιδιαίτερη φροντίδα για τα αδέσποτα!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67258/dhmos-rafhnas-pikermioy,-me-idiaiterh-frontida-gia-ta-adespota)

      15. Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου : Απ ευθείας ανάθεση 8.719,62€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66993/dhmos-rafhnas-pikermioy-ap-eytheias-anathesh-8-719,62%E2%82%AC-symperilambanomenoy-fpa)

      ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

      16. Δημήτρης Πόθας "Περί καθαριότητας στο Κλειστό της Διώνης"
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68190/dhmhtrhs-pothas-peri-kathariothtas-sto-kleisto-ths-diwnhs#comment4033)

      17. Πω, πω μ***** μου! 8ος χρόνος μνημονίων και έχουμε ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΣΜΟ στη χώρα! ..
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67712/pw,-pw-m-moy-8os-chronos-mnhmoniwn-kai-echoyme-kataskeyastiko-orgasmo-sth-chwra)

      18. Αντιδήμαρχος Αντώνης Παλπατζής "Οι περιβαλλοντικές συνθήκες θα παρακολουθούνται πλέον συστηματικά"
      (rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66021/antidhmarchos-antwnhs-palpatzhs-oi-periballontikes-synthhkes-tha-parakoloythoyntai-pleon-systhmatika)

      19. Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου : 4.960€ για Περιβαλλοντολόγο.
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67754/dhmos-rafhnas-pikermioy-4-960%E2%82%AC-gia-periballontologo)

      20. ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ;;;
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67767/twra-moy-thymhthhkate-oti-chreiazeste-periballontologo)

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      21. Η Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρία «σφάζει» με το γάντι τον Αμβρόσιο – Πρόθυμη να «διαφωτίσει» και την αρχιεπισκοπή
      (URL: rpn.gr/m_region/67215/h-ellhnikh-psychiatrikh-etairia-%C2%ABsfazei%C2%BB-me-to-ganti-ton-ambrosio-%E2%80%93-prothymh-na-%C2%ABdiafwtisei%C2%BB-kai-thn-archiepiskoph)

      22. Εξουδετερώθηκε οβίδα στο Προεδρικό Μέγαρο
      (URL: rpn.gr/m_region/67450/exoydeterwthhke-obida-sto-proedriko-megaro#comment3951)

      23. Η Ένωση Επαγγελματοβιοτεχνών Έμπορων Ραφήνας Πικερμίου με προτάσεις για την ανάπτυξη της Ραφήνας!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67171/h-enwsh-epaggelmatobiotechnwn-emporwn-rafhnas-pikermioy-me-protaseis-gia-thn-anaptyxh-ths-rafhnas)

      24. Η ανικανότητα . . . . των κυβερνώντων ! ! ! !
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66863/h-anikanothta-twn-kybernwntwn)

      25. (video) Δημ. Σύμβουλος Ανδρέας Βασιλόπουλος "Εδώ λειτουργούμε θεσμικά ...δεν μπορεί να μου υποδείξει ο Δήμαρχος να παίρνω απαντήσεις απο άλλους."
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68057/wideo-dhm-symboylos-andreas-basilopoylos-edw-leitoyrgoyme-thesmika-den-mporei-na-moy-ypodeixei-o-dhmarchos-na-pairnw-apanthseis-apo-alloys)

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: Συνιστώ να αντιγράψετε την ανάρτηση στον Η/Υ σας προκειμένου να σας είναι προσβάσιμο το περιεχόμενο ανεξαρτήτως διαθεσιμότητας αυτών στο rpn.

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: Να χρησιμοποιείτε την μηχανή αναζήτησης στην πρώτη σελίδα του RPN και μόνο αφού πάτε κάτω-κάτω και πατήσετε "Δείτε όλα τα αποτελέσματα", γιατί το Google "χάλασε" σε ότι αφορά τους παραπάνω 25 τίτλους. Πιο "θαμμένα" τα αποτελέσματα της αναζήτησης ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!

      ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ας βοηθήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ την Google να βρει τα παραπάνω χαμένα αποτελέσματα αναζήτησης. Μια κοινωνική προσφορά του M87.

      ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ RPN:
      Την τελευταία εβδομάδα περίπου παρατηρήθηκαν τα εξής δυσάρεστα φαινόμενα:

      1. Σχόλια μου αντί να ανεβαίνουν στην ίδια σελίδα μιας είδησης την οποία είχα επιλέξει να σχολιάσω, ανέβαιναν ως "αυτόνομες αναρτήσεις / ειδήσεις" αποσυνδέοντας τον σχολιασμό μου με τα κακώς διαδραματιζόμενα.

      2. Λόγω της αλλαγής της θέσης της ανάρτησης, οι σύνδεσμοι τους οποίους παρέθετα για τους αναγνώστες μου και οι οποίοι αφορούσαν ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΔΗΣΗ δεν λειτουργούσαν.

      3. Καθότι τα σχόλια μου δεν ανέβαιναν ως σχόλια αλλά ως "αυτόνομες αναρτήσεις / ειδήσεις" δεν εμφανίζονταν στο activity stream των σχολίων του RPN με αποτέλεσμα να καθίσταται δύσκολη η ανεύρευση τους από το αναγνωστικό κοινό.

      4. Επίσης παρατηρήθηκε επεξεργασία με αλλαγές κομμάτων, τελείες, αφαίρεση παρενθέσεων, αλλαγή παραγραφοποίησης κλπ (π.χ. όπως και έχετε ήδη κάνει με το "ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ;;;") το οποίο συνιστά λογοκρισία και παραποίηση κειμένων μου.

      Απο εδώ και πέρα, είτε τα σχόλια μου θα ανεβαίνουν ως σχόλια στις ειδήσεις τις οποίες επιλέγω εγώ να σχολιάσω ακριβώς όπως τα στέλνω, είτε καθόλου, προκειμένου τόσο εγώ όσο και οι κάτοικοι της ευρήτερης περιοχής να ξέρουμε τι μας γίνεται και ποιοί συμβάλλουν στην καταστολή της κοινής γνώμης όσο διαρκεί το πλιάτσικο της πατρίδας μας.

      Επίσης, τα σχόλια μου θα εμφανίζονται και στο activity stream των σχολίων όπως και όλων των υπολοίπων. Δεν θα παραποιηθεί ούτε μια τελεία, κόμμα ή παρένθεση, ούτε και θα μεταβληθεί η δομή ή η παραγραφοποίηση αυτού, προκειμένου να μην βγάζει νόημα όπως το επιθυμώ εγώ.

      Είτε αναρτάτε όπως ήδη περιέγραψα, είτε με μαρτυρία κατοίκων της περιοχής μας θα υποστείτε τις συνέπειες σε ότι αφορά τις παραπάνω πρακτικές αλλοίωσης των σχολίων με τις προαναφερθείσες 4 κατάπτυστες πρακτικές. Αν και εφόσον, η ανάρτηση πραγματοποιηθεί όπως περιγράφω πιο πάνω, συναινώ στην αφαίρεση της τελευταίας παραγράφου του παρόντος (από "ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ RPN" εώς το τέλος) καθώς δεν είναι ο στόχος μου να προκαλέσω οποιαδήποτε βλάβη στη φήμη, έσοδα ή λειτουργία του RPN αποκαλύπτωντας τα παραπάνω δυσάρεστα σε τρίτους.

      Πολλά φιλιά στα *********** τα οποία σας ζήτησαν να καταφύγετε στις προαναφερθείσες πρακτικές.Έχει διατηρηθεί αντίγραφο του παρόντος και αποστέλλεται παρουσία τρίτων για λόγους μαρτυρίας. Επίσης, προκειμένου να σας πείσω για την παρουσία μαρτύρων κατά την δημοσίευση, θα δείτε νέες απόπειρες δημοσίευσης του ίδιου κειμένου και από άλλες IP. Καλή συνέχεια.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018 21:56 Σύνδεσμος σχολίου

      Λοιπόν επειδή διαβάζω σχόλια του καναπέ. Ξυπνάω 5.30 και φεύγω με των 6.30 για Αθήνα. Πλεονέκτημα Κτελ: στην ώρα του. Σταθερό δρομολόγιο. Σταθερή διάρκεια δρομολογίου. Βασικότατο κάθομαι σε καρέκλα. Ίδια ώρα φτάνω δουλειά. Κουρασμένος 5 το απόγευμα γυρίζω και κάθομαι σε κάθισμα χωρίς να κρατιέμαι όρθιος. Λίγες στάσεις. Διαδρομή μόνο στη Μαραθώνος χωρίς παρακάμψεις και καθυστερήσεις. Μειονέκτημα η διαφορά της τιμής. Τα δύο ευρώ λοιπόν παραπάνω την μέρα δεν μπορούν να ξεπληρώσουν την ταλαιπωρία του να περιμένεις 6.30 το πρωί το πότε θα έρθει το αν θα κάτσεις σε καρέκλα ή αν θα κρατιέσαι όρθιος το πόσες στάσεις θα κάνει γιατί κάνει πολλές περισσότερες από το κτελ και κάνει παρακάμψεις συνέχεια το αν το απόγευμα θα γυρίσεις μετά από 1.30 ώρα ορθιος σε μία χειρολαβή ( τα αστικά ξέρουμε όλοι ότι κάνουν περισσότερη ώρα γιατί έχουν ποοοολλές στάσεις και παρακάμψεις ). Η ταλαιπωρία της καθημερινότητας λοιπόν δεν μπορεί να γίνεται ένα απλό σχόλιο καναπέ με α β γ και δ θεωρίες. Συμφωνώ απόλυτα με τον @14.15 με όσα αναφέρει αναφέρει. Συμπερασματικά λοιπόν όποιος χρησιμοποιεί καθημερινά για δουλειά το κτελ θέλει κτελ ένα πρωινό γκάλοπ θα σας πείσει. Δεν προσφέρει το κτελ τις ίδιες υπηρεσίες με τα αστικά γιατί δεν έχει τον ίδιο στόλο. Άλλωστε μία φωνάζετε ναι στην ιδιώτική πρωτοβουλία και μία φθηνό εισιτήριο. Δεν συμβαδίζει πουθενά αυτό. Όποιος πάει μία φορά τον μήνα ή ποτέ με κτελ και του αρέσει να γκρινιάζει ας γκρινιάζει. Όποιος απλά αερολογεί ας συνεχίσει το χόμπι του. Ας έρθει μία εβδομάδα μαζί μου να ζήσει την πραγματικότητα. Δεν γίνεται να έχουν συνέχεια όλοι άποψη για τα πάντα από έναν καναπέ.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018 14:15 Σύνδεσμος σχολίου

      @10:52 25/4/18 Γράφεται πολλά θα προσπαθήσω να απαντήσω σε κάποια θεωρώντας ότι οι χρόνοι λεωφορείων που γράψατε είναι σωστοί και εξακριβωμένοι από σας.

      Παρατήρηση: το κόστος του εισιτηρίου ΟΑΣΑ δεν είναι μόνο 1,40. Θυμίζω η παρούσα διοίκηση ΟΑΣΑ - σε αντίθεση με την προηγούμενη - δεν κατάφερε να έχει ισοσκελισμένους ισολογισμούς, επομένως χρειάζεται οικονομική ενίσχυση από τον προυπολογισμό. Με αυτό τον τρόπο χρεωνόμαστε όλοι οι πολίτες για το συγκεκριμένο ποσό ασχέτως αν χρησιμοποιούμε λεωφορεία. Επιπλέον είναι πολύ πιθανό το κ΄σοτος αυτό να προέρχεται από το δανεισμό της χώρας και να είναι επιβαρυμένο με τόκους έστω χαμηλούς.
      Για τα παραπάνω χρειάζεται ο αρμόδιος υπουργός να μας δώσει τα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία, για να δούμε τελικά που ανέρχεται το ονομαστικό κόστος των 1,40 ευρώ. Μήπως φθάνει ή ξεπερνά αυτό των ΚΤΕΛ; Κύριος είδε.
      Συνεπώς και επειδή τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ είναι γνωστά και δεν αλλάζουν εύκολα, η διοίκηση του ΟΑΣΑ που αλλάζει 4 φορές δρομολόγια το χρόνο, έχει και εδώ μερίδιο ευθύνης για την απουσία συντονισμού βάση δρομολογίων του ΚΤΕΛ.
      Ο ΟΑΣΑ επιβαρύνεται και με διάφορες στρεβλώσεις που συναντώνται στη χώρα μας σε όλους τους δημόσιους φορείς αλλά και σε γορείς όπως ο ΟΑΣΑ που θεωρούνται δημόσιοι.

      Τα ΚΤΕΛ τώρα αποτελούν και αυτά μιηα δημόσια πληγή ως προς τη σύμβαση που συνάπτουν. Την τελευταία φορά που ανανεώθηκε η σύμβαση τους επί υπουργίας κ. Χατζηδάκη, πάλι για πολλοστή φορά δεν έγινε δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός. Αν έχει κάποια αντίρηση επ’ αυτού η προηγούμενη κυβέρνηση ευχαρίστως να το συζητήσουμε.
      Τα ΚΤΕΛ βέβαια ως ιδιωτικός φορέας σε αντίθεση με τον ΟΑΣΑ δεν επιδοτούνται από το δημόσιο. Για εμένα που τα χρησιμοποιών ενίοτε έχουν και μία άλλη χρησιμότητα: δεν απεργούν και έτσι τα χρησιμοποιών όταν τα δημόσια ΜΜΜ απεργούν ή προβαίνουν σε στάσεις εργασίας ή ακόμη χειρότερα δεν λειτουργούν με δικαιολογίες όπως η Γ. Συνέλευση τους (βλ. Τρόλευ σήμερα) κλπ.

      Για τα άλλα που γράψατε για υπερυψωμένα λεωφορεία, τα 30 εκ. κλπ. Δεν έχω στοιχεία για να διαφωνήσω. Σίγουρα χρειάζεται να γίνουν πολλά για να διορθωθούν κάποια πράγματα αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Εδώ ακόμη και οι δανειστές στα χαρτιά δέχτηκαν ότι αξιολογήθηκε κατά κάποιο τρόπο το δημοσιουπαλληλικό προσωπικό! Δεν μας γλυτώνει τίποτα.
      Β.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018 10:52 Σύνδεσμος σχολίου

      M87: Η σύντομη απάντηση στο ερώτημα σας Κε. (24/04/2018 09:25) είναι: "Όσο μια ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ χαρακτήρα εταιρεία όπως το ΚΤΕΛ Α.Ε. έχει σύμβαση η οποία της επιτρέπει την μονοπωλιακή διακίνηση των επιβατών από το λιμάνι της Ραφήνας προς την Αθήνα, ποτέ! δεν θα δείτε ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών στην περιοχή.

      Οι δε αστικές συγκοινωνίες (ΟΑΣΑ) φαίνεται να συντονίζονται ΑΡΙΣΤΑ με το ΚΤΕΛ... απλά ο συντονισμός αυτός δεν έχει σχέση με το συμφέρον του επιβατικού κοινού.

      Εξηγώ:

      ΠΡΑΞΗ 1η: Το ΚΤΕΛ έχει ως αφετηρία το λιμάνι της Ραφήνας όπου "εξυπηρετεί" μονοπωλιακά με σχεδόν το διπλάσιο κόμιστρο το αυξημένο επιβατικό κοινό των πλοίων (2,60 αντί 1,40 ευρώ). Το 314 δρομολογείται από την 1η είσοδο του Ν. Βουτζά, περίπου 3,5 χλμ μακριά από το λιμάνι της Ραφήνας, καθιστώντας το μη- ανταγωνιστικό σε σχέση με το ΚΤΕΛ και αποτρέποντας την οικονομική μετάβαση του επιβατικού κοινού του λιμανιού από Ραφήνα προς Αθήνα.

      ΠΡΑΞΗ 2η: Κατά την ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΗ-ΔΙΕΛΕΥΣΗ λεωφορείων του ΟΑΣΑ διάρκειας περίπου μιας ώρας μεταξύ των προγραμματισμένων δρομολογίων των ΚΤΕΛ προσέρχεται το επιβατικό κοινό στις στάσεις. Δρομολόγια τα οποία θα έπρεπε να εκτελεί σε αυτό το χρονικό διάστημα ο ΟΑΣΑ δεν εκτελούνται με ευρηματικές δικαιολογίες. Στην ουσία, από τα δύο προγράμματα δρομολόγιων (ΚΤΕΛ, ΟΑΣΑ) τηρείται με σχετική ακρίβεια μόνο το δρομολόγιο του ΚΤΕΛ.

      ΠΡΑΞΗ 3η: Περνάει το ΚΤΕΛ στην ώρα του προκειμένου να φανεί "αξιόπιστη συγκοινωνία" εξαναγκάζοντας όσους πιέζονται χρονικά και όσους έχουν ήδη αγανακτίσει περιμένοντας, να το πάρουν πληρώνοντας 2,60 ευρώ αντί 1,40 ευρώ του ενιαίου αστικού εισητηρίου.

      Πράξη 4η: ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (5 ως 10 λεπτά) ΜΕΤΑ την διέλευση του ΚΤΕΛ, περνάει το λεωφορείο του ΟΑΣΑ μαζεύοντας τον "τελεμέ" από τις στάσεις επιβεβαιώνοντας το γνωστό μήνυμα:

      [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ] = ΚΑΚΟ
      [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ + ΚΕΡΔΟΣ] = ΚΑΛΟ

      Άλλωστε θα ήταν ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ο ΟΑΣΑ να προγραμματίζει και να εκτελεί δρομολόγια ΑΚΡΙΒΩΣ στο μεσοδιάστημα των δρομολόγιων του ΚΤΕΛ και αυτό δεν είναι επιθυμητό. Όσο μπορούν να πάρουν από εσάς, ως επιβάτη, 2,60 αντί 1,40 ευρώ, με τον Α ή Β τρόπο θα σας εξαναγκάζουν ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ (σύμφωνα με αυτούς) ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.

      Δεν έχει σημασία που ο ΟΑΣΑ χρηματοδοτείται από τα χρήματα ενός ολόκληρου κράτους...
      Δεν έχει σημασία αν έχει ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ως εταιρεία...

      Οι "ηγέτες" τέτοιων οργανισμών αφ' ενός δεν πολυ πιστεύουν στις ικανότητες ενός ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ... και αφ' ετέρου δεν πάνε να δουλέψουν για τον ιδιωτικό τομέα τον οποίο τόσο θαυμάζουν.

      Τώρα, για να αναλάβει ο ΟΑΣΑ την διακίνηση των επιβατών των πλοίων από το λιμάνι της Ραφήνας προς την Αθήνα, χρειάζεται λεωφορεία τα οποία έχουν μια κάποια πρόβλεψη σε ότι αφορά τις αποσκευές των επιβατών που κατεβαίνουν ή ανεβαίνουν στα πλοία. Με άλλα λόγια χρειάζονται ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΑ λεωφορεία όπως αυτά που χρησιμοποιεί το ΚΤΕΛ.

      Μέχρι τον προηγούμενο μήνα, αυτό το οποίο μας έλεγαν μέσω των οδηγών του ΟΑΣΑ σχετικά με την μη-τήρηση των προγραμματισμένων δρομολογίων, ήταν ότι "δεν μπορούν να εκτελωνίσουν ανταλλακτικά για τη συντήρηση των λεωφορείων". Ξαφνικά όμως φαίνεται να βρέθηκαν ξεχασμένα σε κάποια γωνιά περί τα 30 εκατομμύρια ευρώ... Χωρίς να σημαίνει αυτό ότι θα συντηρηθεί και ο υπόλοιπος στόλος λεωφορείων. Εν τέλει, εκεί που καταλήγω εγώ με βάσει το σύνολο της μπούρδας το οποίο ανακοινώνεται σχετικά με τον συγκεκριμένο οργανισμό, είναι ότι απαιτείται έλεγχος από τους Έλληνες πολίτες τόσο σε ότι αφορά τις αποθήκες ανταλλακτικών τους, όσο και σε ότι αφορά την παραγωγικότητα των συντηρητών μηχανικών, όπως επίσης και σε κάθε άλλο επίπεδο όπου ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ με το ΤΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ απέχουν μεταξύ τους.

      Τώρα, σε ότι αφορά την καταλληλότητα των λεωφορείων, εδώ στην είδηση δεν λέει πουθενά "υπερυψωμένα" τα οποία θα χρειάζονταν για να αναλάβει ο ΟΑΣΑ την διακίνηση του επιβατικού κοινού από και προς το λιμάνι, είτε ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ να αναλάβει τέτοιο έργο, είτε για να σας πει ότι "κάτι τέτοιο θα κοστίσει παραπάνω, γιατί ότι είχαμε το φάγαμε στα όσα προδιαγράφουμε εδώ". Οπότε οφείλω να υποθέσω ότι τα 30 αυτά εκατομμύρια ο ΟΑΣΑ σκοπεύει να τα "κάψει" χωρίς να συντηρήσει τον υπάρχοντα στόλο, αντικαθιστώντας μόνο με νέου τύπου, δημιουργόντας ένα χάος πολλαπλών τύπων που στην υποστήριξη τους και την παραγγελία των υλικών τους θα θέλεις πολλαπλάσιο κόστος λειτουργίας ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΧΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ.

      Εν συντομία: Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΕΘΑΝΕ. ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ. Αγοράστε λοιπόν μερικά γάντια κτηνιατρικής εξέτασης, φορέστε τις γαλότσες σας κάντε τα εμβόλια σας μην κολλήσετε τίποτα και κάντε κάτι για τον τόπο σας. ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΛΛΩΝ "έξυπνων" ΚΑΙ "επιτήδειων".

      M87

      Με σειρά προτεραιότητας σας παραθέτω τους τίτλους και συνδέσμους άλλων σχολίων μου. Προσθέστε μόνοι σας τα (http) και (www).

      ΛΙΜΑΝΙ - ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

      1. Γεράσιμος Βουδούρης : Μάζεψε υπογραφές και φέρνει για συζήτηση στο Δημ. Συμβούλιο τα προβλήματα του λιμανιού
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67064/gerasimos-boydoyrhs-mazepse-ypografes-kai-fernei-gia-syzhthsh-sto-dhm-symboylio-ta-problhmata-toy-limanioy)

      2. Μεγάλη Εβδομάδα, έρχεται η ανάπτυξη στη Ραφήνα, με 44 δρομολόγια πλοίων και περισσότερα απο 8.500 διερχόμενα αυτοκίνητα!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67222/megalh-ebdomada,-erchetai-h-anaptyxh-sth-rafhna,-me-44-dromologia-ploiwn-kai-perissotera-apo-8-500-dierchomena-aytokinhta)

      3. Ραφήνα : Αυξάνονται τα δρομολόγια των πλοίων ,μειώθηκαν τα δρομολόγια του Αστικού Λεωφορείου απο 29 στα 17
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67248/rafhna-ayxanontai-ta-dromologia-twn-ploiwn-,meiwthhkan-ta-dromologia-toy-astikoy-lewforeioy-apo-29-sta-17)

      4. Εκσυγχρονισμός Ηλεκτρικού Δικτύου Λιμένα Ραφήνας
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67605/eksygchronismos-hlektrikoy-diktyoy-limena-rafhnas)

      5. Χ. Σπίρτζης "Τέρμα το Πεδίο του Άρεως για το ΚΤΕΛ"
      (URL: rpn.gr/news/67231/ch-spirtzhs-terma-to-pedio-toy-arews-gia-to-ktel)

      6. Τι θα κάνουν 500.000 κάτοχοι I.X. μετά την ευρωπαϊκή «δαιμονοποίηση» των κινητήρων diesel
      (URL: rpn.gr/news/66836/ti-tha-kanoyn-500-000-katochoi-i-x-meta-thn-eyrwpaikh-%C2%ABdaimonopoihsh%C2%BB-twn-kinhthrwn-diesel)

      7. Δαμιανός Φαφούτης "Τις προηγούμενες δεκαετίες υπήρχαν δυναμικές κινήσεις που είχαν φέρει αποτελέσματα"
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68044/damianos-fafoyths-tis-prohgoymenes-dekaeties-yphrchan-dynamikes-kinhseis-poy-eichan-ferei-apotelesmata)

      8. Δημ. Σύμβουλος Ανδρέας Βασιλόπουλος και όλα όσα είπε για το λιμάνι!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68116/dhm-symboylos-andreas-basilopoylos-kai-ola-osa-eipe-gia-to-limani)

      9. Με 30 εκατομμύρια € η Περιφέρεια Αττικής χρηματοδοτεί τον ΟΑΣΑ για αγορά λεωφορείων!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68215/me-30-ekatommyria-%E2%82%AC-h-perifereia-attikhs-chrhmatodotei-ton-oasa-gia-agora-lewforeiwn#comment4037)

      ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΟΣΧΟΛΙΚΟΦΥΛΑΚΟΒΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΝΤΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

      10. Ο Δήμος Μυκόνου θα δώσει 250.000 € για να φτιάξει δικό του «Baywatch»
      (URL: rpn.gr/m_region/66523/o-dhmos-mykonoy-tha-dwsei-250-000-%E2%82%AC-gia-na-ftiaxei-diko-toy-%C2%ABbaywatch%C2%BB)

      11. Το Μπλε λιμανακι φοραει τα καλα του...
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66987/to-mple-limanaki-foraei-ta-kala-toy)

      12. Μια σημαντική ημέρα για το Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου! Απέκτησε πρόσβαση στο παράλιο μέτωπο.
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67378/mia-shmantikh-hmera-gia-to-dhmo-rafhnas-pikermioy-apekthse-prosbash-sto-paralio-metwpo)

      ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ... ΑΛΛΕΣ "ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ"

      13. Αλέξανδρος και Γιώργος δύο "χαρούμενοι" skate boarders που έχουν πλέον την πίστα τους στη Ραφήνα.
      (URL: rpn.gr/m_sports/66585/video-photos-alexandros-kai-giwrgos-dyo-charoymenoi-skate-boarders-poy-echoyn-pleon-thn-pista-toys-sth-rafhna)

      14. Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου, με ιδιαίτερη φροντίδα για τα αδέσποτα!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67258/dhmos-rafhnas-pikermioy,-me-idiaiterh-frontida-gia-ta-adespota)

      15. Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου : Απ ευθείας ανάθεση 8.719,62€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66993/dhmos-rafhnas-pikermioy-ap-eytheias-anathesh-8-719,62%E2%82%AC-symperilambanomenoy-fpa)

      ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

      16. Δημήτρης Πόθας "Περί καθαριότητας στο Κλειστό της Διώνης"
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68190/dhmhtrhs-pothas-peri-kathariothtas-sto-kleisto-ths-diwnhs#comment4033)

      17. Πω, πω μ***** μου! 8ος χρόνος μνημονίων και έχουμε ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΣΜΟ στη χώρα! ..
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67712/pw,-pw-m-moy-8os-chronos-mnhmoniwn-kai-echoyme-kataskeyastiko-orgasmo-sth-chwra)

      18. Αντιδήμαρχος Αντώνης Παλπατζής "Οι περιβαλλοντικές συνθήκες θα παρακολουθούνται πλέον συστηματικά"
      (rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66021/antidhmarchos-antwnhs-palpatzhs-oi-periballontikes-synthhkes-tha-parakoloythoyntai-pleon-systhmatika)

      19. Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου : 4.960€ για Περιβαλλοντολόγο.
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67754/dhmos-rafhnas-pikermioy-4-960%E2%82%AC-gia-periballontologo)

      20. ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ;;;
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67767/twra-moy-thymhthhkate-oti-chreiazeste-periballontologo)

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      21. Η Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρία «σφάζει» με το γάντι τον Αμβρόσιο – Πρόθυμη να «διαφωτίσει» και την αρχιεπισκοπή
      (URL: rpn.gr/m_region/67215/h-ellhnikh-psychiatrikh-etairia-%C2%ABsfazei%C2%BB-me-to-ganti-ton-ambrosio-%E2%80%93-prothymh-na-%C2%ABdiafwtisei%C2%BB-kai-thn-archiepiskoph)

      22. Εξουδετερώθηκε οβίδα στο Προεδρικό Μέγαρο
      (URL: rpn.gr/m_region/67450/exoydeterwthhke-obida-sto-proedriko-megaro#comment3951)

      23. Η Ένωση Επαγγελματοβιοτεχνών Έμπορων Ραφήνας Πικερμίου με προτάσεις για την ανάπτυξη της Ραφήνας!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67171/h-enwsh-epaggelmatobiotechnwn-emporwn-rafhnas-pikermioy-me-protaseis-gia-thn-anaptyxh-ths-rafhnas)

      24. Η ανικανότητα . . . . των κυβερνώντων ! ! ! !
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66863/h-anikanothta-twn-kybernwntwn)

      25. (video) Δημ. Σύμβουλος Ανδρέας Βασιλόπουλος "Εδώ λειτουργούμε θεσμικά ...δεν μπορεί να μου υποδείξει ο Δήμαρχος να παίρνω απαντήσεις απο άλλους."
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68057/wideo-dhm-symboylos-andreas-basilopoylos-edw-leitoyrgoyme-thesmika-den-mporei-na-moy-ypodeixei-o-dhmarchos-na-pairnw-apanthseis-apo-alloys)

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: Συνιστώ να αντιγράψετε την ανάρτηση στον Η/Υ σας προκειμένου να σας είναι προσβάσιμο το περιεχόμενο ανεξαρτήτως διαθεσιμότητας αυτών στο rpn.

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: Να χρησιμοποιείτε την μηχανή αναζήτησης στην πρώτη σελίδα του RPN και μόνο αφού πάτε κάτω-κάτω και πατήσετε "Δείτε όλα τα αποτελέσματα", γιατί το Google "χάλασε" σε ότι αφορά τους παραπάνω 25 τίτλους. Πιο "θαμμένα" τα αποτελέσματα της αναζήτησης ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!

      ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ας βοηθήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ την Google να βρει τα παραπάνω χαμένα αποτελέσματα αναζήτησης. Μια κοινωνική προσφορά του M87.

      ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ RPN:
      Την τελευταία εβδομάδα περίπου παρατηρήθηκαν τα εξής δυσάρεστα φαινόμενα:

      1. Σχόλια μου αντί να ανεβαίνουν στην ίδια σελίδα μιας είδησης την οποία είχα επιλέξει να σχολιάσω, ανέβαιναν ως "αυτόνομες αναρτήσεις / ειδήσεις" αποσυνδέοντας τον σχολιασμό μου με τα κακώς διαδραματιζόμενα.

      2. Λόγω της αλλαγής της θέσης της ανάρτησης, οι σύνδεσμοι τους οποίους παρέθετα για τους αναγνώστες μου και οι οποίοι αφορούσαν ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΔΗΣΗ δεν λειτουργούσαν.

      3. Καθότι τα σχόλια μου δεν ανέβαιναν ως σχόλια αλλά ως "αυτόνομες αναρτήσεις / ειδήσεις" δεν εμφανίζονταν στο activity stream των σχολίων του RPN με αποτέλεσμα να καθίσταται δύσκολη η ανεύρευση τους από το αναγνωστικό κοινό.

      4. Επίσης παρατηρήθηκε επεξεργασία με αλλαγές κομμάτων, τελείες, αφαίρεση παρενθέσεων, αλλαγή παραγραφοποίησης κλπ (π.χ. όπως και έχετε ήδη κάνει με το "ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ;;;") το οποίο συνιστά λογοκρισία και παραποίηση κειμένων μου.

      Απο εδώ και πέρα, είτε τα σχόλια μου θα ανεβαίνουν ως σχόλια στις ειδήσεις τις οποίες επιλέγω εγώ να σχολιάσω ακριβώς όπως τα στέλνω, είτε καθόλου, προκειμένου τόσο εγώ όσο και οι κάτοικοι της ευρήτερης περιοχής να ξέρουμε τι μας γίνεται και ποιοί συμβάλλουν στην καταστολή της κοινής γνώμης όσο διαρκεί το πλιάτσικο της πατρίδας μας.

      Επίσης, τα σχόλια μου θα εμφανίζονται και στο activity stream των σχολίων όπως και όλων των υπολοίπων. Δεν θα παραποιηθεί ούτε μια τελεία, κόμμα ή παρένθεση, ούτε και θα μεταβληθεί η δομή ή η παραγραφοποίηση αυτού, προκειμένου να μην βγάζει νόημα όπως το επιθυμώ εγώ.

      Είτε αναρτάτε όπως ήδη περιέγραψα, είτε με μαρτυρία κατοίκων της περιοχής μας θα υποστείτε τις συνέπειες σε ότι αφορά τις παραπάνω πρακτικές αλλοίωσης των σχολίων με τις προαναφερθείσες 4 κατάπτυστες πρακτικές. Αν και εφόσον, η ανάρτηση πραγματοποιηθεί όπως περιγράφω πιο πάνω, συναινώ στην αφαίρεση της τελευταίας παραγράφου του παρόντος (από "ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ RPN" εώς το τέλος) καθώς δεν είναι ο στόχος μου να προκαλέσω οποιαδήποτε βλάβη στη φήμη, έσοδα ή λειτουργία του RPN αποκαλύπτωντας τα παραπάνω δυσάρεστα σε τρίτους.

      Πολλά φιλιά στα *********** τα οποία σας ζήτησαν να καταφύγετε στις προαναφερθείσες πρακτικές.Έχει διατηρηθεί αντίγραφο του παρόντος και αποστέλλεται παρουσία τρίτων για λόγους μαρτυρίας. Επίσης, προκειμένου να σας πείσω για την παρουσία μαρτύρων κατά την δημοσίευση, θα δείτε νέες απόπειρες δημοσίευσης του ίδιου κειμένου και από άλλες IP. Καλή συνέχεια.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Τρίτη, 24 Απριλίου 2018 09:25 Σύνδεσμος σχολίου

      Προς την Περιφέρεια:
      1. Στο δήμο Ρ-Π πότε θα δούμε επιτέλους αστικές συγκοινωνίες (διασύνδεση οικισμών με Λ. Μαραθώνος και στάση ΜΕΤΡΟ-ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ Παλλήνης);
      2. Να μας δοθεί το σκεπτικό, το σχέδιο και οι αναλυτικές διαδρομές που θα προβούν τα παραπάνω λεωφορεία.
      Στην Αν. Αττική απαραίτητη είναι η συνεργασία ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ και χρειάζεται σοβαρή προεργασία για τον συνδυασμό δρομολογίων.

    επιστροφή στην κορυφή

    Πολιτισμός-Εκδηλώσεις

    >> Περισσότερα ...

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ

    • Αρτέμιδα : Μονοκατοικία και κατάστημα (σύνολο 216 τ.μ.)
      Αρτέμιδα : Μονοκατοικία και κατάστημα (σύνολο 216 τ.μ.) 16/05/2018
      ΑΡΤΕΜΙΔΑ μονοκατοικία 216 τ.μ., ισόγεια, 3 υ/δ (τα 2 master), κατασκευή '75, 2 μπάνια, καλή κατάσταση, Εξοχική κατοικία (96 τμ) με μαγαζί (80 τμ. ) επι της Λεωφ. Αρτέμιδος και ξύλινη κατασκευή (40 τμ) στη…
    • Ζητούνται κυρίες για εργασία σε οικοτροφείο στην Παλλήνη
      Ζητούνται κυρίες για εργασία σε οικοτροφείο στην Παλλήνη 16/05/2018
      Το Πρότυπο Ειδικό Οικοτροφείο "Οι Άγιοι Ανάργυροι" το οποίο βρίσκεται στην οδό Αγίων Αναργύρων 1 στην Κάντζα Παλλήνης, ζητά να προσλάβει κυρίες για την καθημερινή φροντίδα ενήλικων ατόμων με βαριά νοητική υστέρηση, αυτισμό και πολλαπλές…
    • Ζητείται τεχνίτης
      Ζητείται τεχνίτης 05/05/2018
      ΝΕΟΣ έως 30 ετών, με εκπληρωμένη στρατιωτική θητεία, γνώσεις Αγγλικών και δίπλωμα αυτοκινήτου. Απαραίτητα προσόντα: γνώση για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όρεξη για δουλειά και μάθηση, συνέπεια και αξιοπιστία. Ευχάριστο περιβάλλον, προοπτική εξέλιξης , email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 
    • Praktiker Hellas Ζητείται Πωλητής/Πωλήτρια Καταστήματος
      Praktiker Hellas Ζητείται Πωλητής/Πωλήτρια Καταστήματος 02/05/2018
      H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β…
    • Ιδιαίτερα Μαθήματα Μαθηματικών.
      Ιδιαίτερα Μαθήματα Μαθηματικών. 02/05/2018
      Παραδίδονται ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών, σε μαθητές , απο έμπειρο καθηγητή. Τιμές προσιτές Κωστόπουλος Χρήστος Τηλ. 6948 682209 & 22940 33247 e-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
    • ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
      ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ 27/07/2017
        ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ Επιπλωμένο διαμέρισμα με aircondition  57 τ.μ. στο Μάτι Αττικής , 300 μέτρα από την θάλασσα . Πληροφορίες τηλ :6946006540
    >> Όλες οι αγγελίες ...

    ΑΘΛΗΤΙΚΑ

    • Live ΗΡΟΔΟΤΟΣ - ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΣΠΑΤΩΝ (telesport.gr)
      Live ΗΡΟΔΟΤΟΣ - ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΣΠΑΤΩΝ (telesport.gr) 27/05/2018
      Δείτε στις 17:00 Live τον αγώνα Ηροδότου - Αηττήτου Βαθμολογία ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΑΓΩΝΕΣ ΝΙΚΕΣ ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ ΗΤΤΕΣ ΓΚΟΛ ΥΠΕΡ ΓΚΟΛ ΚΑΤΑ ΒΑΘΜΟΙ 1 Αήττητος Σπάτων 5 2 2 1 6 5 8 2 Αστέρας Αμαλιάδας  4…
    • Απεβίωσε παλαίμαχος ποδοσφαιριστής
      Απεβίωσε παλαίμαχος ποδοσφαιριστής 27/05/2018
      Απεβίωσε το Σάββατο ο Αντώνης Δερμάτης που είχε φορέσει την φανέλα του Ολυμπιακού και υπήρξε μέλος του Συνδέσμου των Βετεράνων. Η κηδεία του θα γίνει την Τρίτη.   Ο Δερμάτης είχε γεννηθεί το 1937 και…
    • Πάμε στοίχημα
      Πάμε στοίχημα 26/05/2018
      Το rpn.gr (BET) σε συνεργασια με το πρακτορείο ΟΠΑΠ Σπ.Καντεφίδη-Μ.Κισλιτζή σάς δίνει τα προγνωστικά του για τους αγώνες του σημερινού κουπονιού 26/05/2018.   ΚΩΔ. 2339 ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ        2 ΚΩΔ. 1838 ΕΣΤΕΡΣΟΥΝΤ-ΧΑΚΕΝ   …
    • ΑΘΛΗΤΙΚΟ CAMP - Αθλητικός Όμιλος Καλλιτεχνούπολης
      ΑΘΛΗΤΙΚΟ CAMP - Αθλητικός Όμιλος Καλλιτεχνούπολης 26/05/2018
      Ο ΑΟΚ σας προσκαλεί να εγγραφείτε στο Αθλητικό Camp με έμφαση στο μπάσκετ, που διοργανώνει στο κλειστό γυμναστήριο ΠΝΑ, από 18 Ιουνίου έως 29 Ιουνίου 2018 σε δύο εβδομαδιαίες περιόδους: Α περίοδος: 18-22/6/2018 Β περίοδος:…
    • Οριστικό: Συμφωνία ΑΕΚ-Ουζουνίδη για διετές συμβόλαιο!
      Οριστικό: Συμφωνία ΑΕΚ-Ουζουνίδη για διετές συμβόλαιο! 25/05/2018
      Είναι οριστικό, σύντομα θα είναι και επίσημο… Ο Μαρίνος Ουζουνίδης θα είναι ο αντικαταστάτης του Μανόλο Χιμένεθ στον πάγκο της ΑΕΚ. Το deal έκλεισε, θα είναι για δύο χρόνια και εκκρεμεί μόνο η ανακοίνωση.  Ο…
    • Πάμε στοίχημα
      Πάμε στοίχημα 25/05/2018
      Το RPN BET σε συνεργασία με το πρακτορείο ΟΠΑΠ Μάγδας Γαρδικιώτη-Κατσουλάκη στην διασταύρωση Ραφήνας σάς δίνει τα προγνωστικά του για τους αγώνες του σημερινού κουπονιού 25/05/2018.   ΚΩΔ. 2340 ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ-ΑΑΡΧΟΥΣ           …
    • Χιμένεθ: «Δεν είμαι σίγουρος εάν θα συνεχίσω στην ΑΕΚ...»
      Χιμένεθ: «Δεν είμαι σίγουρος εάν θα συνεχίσω στην ΑΕΚ...» 25/05/2018
      Ο Μανόλο Χιμένεθ μιλώντας σε Μέσο της πατρίδας του υπογράμμισε πως στην παρούσα φάση δεν είναι βέβαιο ότι θα συνεχίσει στην ΑΕΚ και του χρόνου!   Μιλώντας στο La Colina Radio Show ο Χιμένεθ σχολίασε…
    • Πάμε στοίχημα
      Πάμε στοίχημα 24/05/2018
      Το rpn.gr (BET) σε συνεργασια με το πρακτορείο ΟΠΑΠ Σπ.Καντεφίδη-Μ.Κισλιτζή σάς δίνει τα προγνωστικά του για τους αγώνες του σημερινού κουπονιού 24/05/2018.   ΚΩΔ. 1637 ΝΤΑΛΚΟΥΡΝΤ-ΕΛΦΣΜΠΟΡΓΚ             ΗΜΙ/ΤΕΛ Χ/2 ΚΩΔ. 2654…
    • Ηλίας Μικρόπουλος και Δημήτρης Μουτάφης : Ποιους βλέπουμε του χρόνου στη Football League
      Ηλίας Μικρόπουλος και Δημήτρης Μουτάφης : Ποιους βλέπουμε του χρόνου στη Football League 24/05/2018
      Αήττητος, Εθνικός, Αστέρας Αμαλιάδας ή Ηρόδοτος θα είναι του χρόνου στην Football League;  Συναντήσαμε σήμερα στη πλατεία Πλαστήρα στη Ραφήνα, τον παλαιό διαιτητή και νυν Δημ. Σύμβουλο Ηλία Μικρόπουλο, μαζί με τον παλαίμαχο εξαιρετικό αμυντικό που φόρεσε τη φανέλα…
    • Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου : Εγκαίνια Πίστας skateboard
      Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου : Εγκαίνια Πίστας skateboard 24/05/2018
      Η Νέα Πίστα skateboard και Ποδηλάτων είναι γεγονός! Το σημαντικό αυτό χώρο, για μικρούς και μεγάλους, ελάτε να τον γνωρίσετε και να τon δοκιμάσετε. Σάββατο 26 Μαίου 2018, ώρα: 18:00 Οδός Χρ. Μάντικα, Ραφήνα ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ…
    >> Όλα τα αθλητικά ...