"Θα ζητήσουμε συγκεκριμένα αντισταθμιστικά μέτρα εις βάρος του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου"

"Θα ζητήσουμε συγκεκριμένα αντισταθμιστικά μέτρα εις βάρος του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου"

Το είπε ο Συμπαραστάτης του Δημότη Σπάτων-Αρτέμιδος Χρήστος Ποθουλάκης στη σημερινή συζήτηση του Περιφεριακού Συμβουλίου για τη γνωμοδότηση επι της ΜΠΕ του ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι.

nikoleta_driver

Το περάσατε στα ψιλά;

Σύντομα νεώτερα 

Προσθήκη σχολίου

11 σχόλια

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017 20:55 Σύνδεσμος σχολίου

    Μα ήδη τον ΧΥΤΑ Φυλής τον ακριβοπληρώνουμε όλοι στον εκεί Δήμο, κλπ. Τα αντισταθμιστικά εφαρμόζονται όπου υπάρχει σοβαρό έργο και επιπτώσεις του στην τοπική κοινωνία. Αρκεί να καταγραφούν οι μετρήσιμες δυσμενείς επιπτώσεις και να κοστολογηθούν στις μελέτες. Για παράδειγμα από το έργο του αγωγού Μπουργάς - Αλεξανδρούπολη είχαν υπολογισθεί 30.000.000 ευρώ το χρόνο για τον νομό Έβρου

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017 20:42 Σύνδεσμος σχολίου

    @ 17/6 16:32 να και ένα σωστό και λογικό παράδειγμα. Διαφωνώ με τα γραπτά του πρώτου σχολιαστή του θέματος, ρίξτε μια ματιά αν θέλετε.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017 16:32 Σύνδεσμος σχολίου

    Βεβαίως σε όλα τα σοναρά έργα με σοβαρές μελέτες και όχι με απευθείας αναθέσεις σε χειραγωγούμενες εταιρείες για κατευθυνόμενες κατά παραγγελία "μετρήσεις"(όπως εν προκειμένω έγινε για το ΚΕΛ από την ΕΥΔΑΠ), ορίζονται και αντισταθμιστικά υπέρ της τοπικής θιγόμενης κοινωνίας. Παράδειγμα, το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου, έχει ορισθεί από πριν την πρόκήρυξη 2 % αντισταθμιστικά (όχι τέλη, αυτά είναι άλλο πράγμα) επί του τσίρου του. Ιδού λοιπόν και το παράδειγμα (υπάρχει και ειδική εξαγγελία), όπως ισχύει με βάση την νομοθεσία (Κοινοτική και Εθνική)

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017 14:00 Σύνδεσμος σχολίου

    Παιδιά το ζορίζετε πολύ. Τι θα πει θιγόμενος και μη θιγόμενος; Με αυτή τη λογική όλοι θα πρέπει να πληρώνετε πολλά στον ΧΥΤΑ Φυλής. Έχετε παρόμοια εφαρμογή να αναφέρετε που να ίσχυσηε στην Ε.Ε.; Ή το κατεβάζουν κάποιοι από το κεφάλι τους; Με τη λειτουργία του ΚΕΛ αν μολυνθεί η θάλασσα αυτό αφορά μόνο όσους κατοικούν παραθαλάσσια; Μακράν από εμάς αυτές οι παράλογες λογικές. Αν ο συμπαραστάτης έχει να πει κάτι συγκεκριμένο που εφαρμόζεται οπουδήποτε αλλού εντός ή εκτός χώρας να το πει να το κατλάβουμε. Εδώ και 20 χρόναι δεν απαιτήσατε τίποτα από το αεροδρόμιο και χειρότερα συνεχίσατε να ψηφίζετε αρκετούς που δεν έκαναν τίποτα... Είστε συνυπεύθυνοι με τις πράξεις σας αυτές.
    Όποιος έχει συγκεκριμένο παράδειγμα που κρίθηκε νόμιμο ας το φέρει να συζητήσουμε.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017 12:05 Σύνδεσμος σχολίου

    Βρήκα στην http://anatakti.blogspot.gr/2016/09/blog-post_56.html#more την ανάρτηση του Συμπαραστάτη και τι γράφει για το «ο ρυπαίνων πληρώνει» (§ V Έκθεσής του), αναφερόμενος στα ζητούμενα αντισταθμιστικά από το αεροδρόμιο, τα οποία βέβαια δεν είχαν επί μελέτης και δημοπράτησής του πριν την κατασκευή του διεκδικηθεί σωστά (δηλαδή την δεκαετία 1990), όπως αναφέρουν οι ασχοληθέντες με την υπόθεση, γι’ αυτό και χάθηκαν, αφού οι Σπαταναίοι και τότε πάλευαν σχεδόν μόνο για να εισπράξουν απαλλοτριώσεις. Επίσης από εκπρόσωπο τοπικού Συλλόγου στο Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος, μάθαμε ότι η μελετώμενη από τον Συμπαραστάτη, κατόπιν αναφοράς δημοτών – πολιτών προς αυτόν, νομοτεχνική πρόταση για τα αντισταθμιστικά του ΚΕΛ, σχεδιάζεται και πρέπει να αφορούν όλες τις θιγόμενες περιοχές του Δήμου Σ-Α, αλλά και τις τυχόν λίγες – πληττόμενες του Δήμου Ρ-Π (όπως Καλλιτεχνιούπολη ;), για τις οποίες βάσει μελέτης – έρευνας θα πρέπει να προβλεφθεί ειδικό αντισταθμιστικό περιβαλλοντικό όφελος, που θα βαρύνει τις μη πληττόμενες – ευνοημένες από το ΚΕΛ περιοχές και το τέλος αυτό θα πρέπει να μπει στην Διακήρυξη της εργολαβίας του έργου, διαφορετικά η υπόθεση θα πάει στα αστικά δικαστήρια και εφόσον η Κυβερνώντες δεν πειστούν, το θέμα λένε θα πάει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Αν βέβαια θέλουν οι Κυβερνώντες να αποφύγουν όλα αυτά ας άρουν την πολιτική παρέμβασή τους στην παρεμπόδιση της εφικτής και επιλέξιμης λύσης σύνδεσης με τις ΕΕΛ Ψυττάλειας. Ίδωμεν

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017 07:20 Σύνδεσμος σχολίου

    Ο Διάλογος που διαβάζω ως δημότης Ραφήνας κινείται σε σοβαρό επίπεδο και από τις δυο μεριές. Όμως διερωτούμαι αυτά τα ζητήματα δεν έπρεπε να τα λύνουν οι μελέτες του έργου και στην περίπτωση που υπάρχουν βάσιμα ζητήματα έρευνας και επιστήμης να προτείνονται ανάλογα ζητήματα και λύσεις;

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017 07:01 Σύνδεσμος σχολίου

    Σημασία έχει ότι όλο το έργο από το Πλατύ Χωράφι έως το Βελάνι που θα αναπτυχθούν οι εγκαταστάσεις του ΚΕΛ, των δεξαμενών και του αγωγού εκτόνωσης στη θάλασσα (εφόσον εγκριθούν κατά νόμο είπε ο Συμπαραστάτης), βρίσκονται αποκλειστικά εντός των ορίων του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος. Οπότε στην περίπτωση αυτή, σύμφωνα με όσα στη συνέχεια εξήγησε ο Συμπαραστάτης, σε ερώτηση που του έγινε από συμπολίτη εκτός αιθούσης του Περιφερειακού Συμβουλίου της 15.6.2017, ανακύπτουν ζητήματα αποκατάστασης περιβαλλοντικών ζημιών – βλαβών για την περιοχή και από τη μεριά της κοινωνίας των πολιτών τίθεται ζήτημα «ρήτρας προστασίας» ακόμα και για την περίπτωση πιθανής αστοχίας των εγκαταστάσεων. Παρέπεμψε μάλιστα και σε σχετικό από 25.8.2016 έγγραφό του, αναρτημένη είπε δημόσια στο διαδίκτυο, όπου αναφέρεται σε επιχειρήματα, άρθρα νόμων και Κοινοτικές Οδηγίες, για όμοια περίπτωση που αφορά δικαιώματα του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος. Άρα δεν μιλάει στον αέρα.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017 22:44 Σύνδεσμος σχολίου

    Ο συμπαραστάτης μπορεί να κατέχει τα νομικά και να αγωνίζεται για την Αρτέμιδα. Αλλά ως εκεί, ο δήμος Σ-Α αν θέλει ας φτιάξει μόνος του δικό του κέντρο δεν θα του πούμε εμείς τι να κάνει. Τα άλλα τα παράξενα με τα αντισταθμιστικά ποιανού έμπνευση ήταν; Πολύ επιστημονική φαντασία πέφτει... Τα νιτερέσα βόρειων, νότιων δεν αφορούν το δίπλα δήμο. Οποιαδήποτε απαίτηση θα πάρει τη νομική της απάντηση δεν χρειάζεται να συζητιέται εδώ.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017 19:42 Σύνδεσμος σχολίου

    Το μεγάλο πρόβλημα είναι η επιπτώσεις στη θαλάσια περιοχή και επειδή τα ρεύματα και οι αέρηδες είναι συνεχώς βόριοι θα την πληρώσει η αξιοθαύμαστη παραλία της Αρτέμιδος. Γι' αυτήν άλλωστε γίνεται ο αγώνας των συμφερόντων της νότιας παραλίας, που την βλέπουν ανταγωνιστικά και θέλουν να υποβαθμιστεί η Αρτέμιδα για να έχουν κέρδη και κόσμο τα εκεί παραλιακά μαγαζιά. Εν πάση περιπτώση ο Συμπαραστάτης είπε οτι τα αντισταθμιστικά θα προκύψουν από μελέτη αξιολόγησης επιπτώσεων και κινδύνων. Μίλησε συγκεκριμένα

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017 16:21 Σύνδεσμος σχολίου

    Τι μέτρα επιπλέον να ζητήσετε; Αφού: α) το ΚΕΛ χωροθετήθηκε δίπλα στο Πικέρμι β) ο αγωγός σχεδιάσθηκενα εκβάλει στη Ραφήνα. Θέλετε και άλλα; Μήπως είστε παράλογοι; Για κυττάξτε το λίγο και αφήστε της αναλγησίες και τα όλα για πάρτη μου. Άνθρωποι κατοικούν και εκεί.
    Ή κάνετε δήθεν τον καυγά για να μην ληφθούν υπόψη αυτά που ανέφερα; Στην τελική ο δήμος Ρ-Π δικαιούται να ζητήσει αντισταθμιστικά από εσάς εάν τηρηθούν οι πρόσφατες αποφάσεις. Καλείται ο δήμος Ρ-Π να τοποθετηθεί.
    Όσο για την Ψυττάλεια όλοι οι ψυτταλειστές έχουν χάσει μετά την άρνηση των αρχών.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017 00:52 Σύνδεσμος σχολίου

    Αυτός αν ήταν Δήμαρχος Σπάτων - Αρτέμιδος μη σας φανεί παράξενο, θα έβαζε φόρο διέλευσης στους διερχόμενους από Αρτέμιδα και Σπάτα για να κάνει τα έργα που ήθελε. Ο άνθρωπος δεν παίζετε. Το ξέρει το άθλημα της διεκδίκησης. Βαράει και τυλίγει σε μια κόλλα χαρτί τους πάντες και μετά τους τρέχει για να κερδίσει το στόχο του. Να δείτε αν χάσει το στόχο Ψυττάλεια θα αρχίσει να ζητά αντισταθμιστικά από τη Ραφήνα για την Αρτέμιδα και θα συντάσσει έγγραφα και μελέτες για να το πετύχει.

επιστροφή στην κορυφή