ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του Συνδέσμου Μονίμων Κατοίκων Διώνης ΩΚΕΑΝΙΣ σχετικά με τα τροχαία ατυχήματα στη Διώνη Πικερμίου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του Συνδέσμου Μονίμων Κατοίκων Διώνης ΩΚΕΑΝΙΣ σχετικά με τα τροχαία ατυχήματα στη Διώνη Πικερμίου

Στην πολύπαθη Διώνη, του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου, μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες συνέβησαν δύο πολύ σοβαρά τροχαία ατυχήματα. Ευτυχώς δεν θρηνήσαμε ανθρώπινα θύματα και αυτό βέβαια οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην καλή τύχη των επιβατών των οχημάτων. Τα ατυχήματα αυτά δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο για την περιοχή. Αντιθέτως αποτελούν μέρος της καθημερινότητας των κατοίκων!

katsaros

Το πιο ανησυχητικό όμως είναι ότι και τα δύο ατυχήματα συνέβησαν σε απόσταση αναπνοής από το αθλητικό κέντρο της Διώνης.

Στον χώρο γύρω από το αθλητικό κέντρο, συνήθως κυκλοφορούν πολλά παιδιά αλλά και άλλοι διερχόμενοι, είτε με τα πόδια είτε με ποδήλατα. Σε έναν χώρο ο οποίος δεν έχει πεζοδρόμια για τους πεζούς, ούτε ορατότητα για τους οδηγούς και σε περιοχή όπου τα αυτοκίνητα, παρασυρόμενα – ίσως – από τη μορφολογία του εδάφους, κινούνται με υπερβολικά υψηλές ταχύτητες.

Για την ποιότητα της ασφάλτου, την οδική σήμανση, την χείριστη σχεδίαση των δρόμων και τις λοιπές εν γένει κυκλοφοριακές και οδικές προδιαγραφές μόνο σαν αστείο θα μπορούσε κανείς να αναφερθεί.

Οι πολύ υψηλές ταχύτητες με τις οποίες κινούνται τα αυτοκίνητα στην Διώνη, ιδιαίτερα στους κεντρικούς δρόμους και κυρίως σε αυτούς που επικοινωνούν με τις δύο εξόδους του οικισμού προς την οδό Μαραθώνος, σε συνδυασμό με την απουσία πεζοδρομίων, διαβάσεων και φώτων ρύθμισης της κυκλοφορίας, καθιστούν την κυκλοφορία των πεζών άκρως επικίνδυνη.

Η τελευταία Κοινοτική Αρχή Πικερμίου (όταν ακόμη ήταν Κοινότητα Πικερμίου), μετά από τις οχλήσεις και την προτροπή των κατοίκων της Διώνης, είχε τοποθετήσει ανασχετήρες ταχύτητας (σαμαράκια), προκειμένου να ελέγξει και να περιορίσει το πρόβλημα. Εντούτοις στη συνέχεια, μία ελάχιστη μονοψήφια μειοψηφία κατοίκων επικαλούμενη κάποιες αστείες και αστήρικτες δικαιολογίες, διαμαρτυρήθηκε και από όσο δυνάμεθα να γνωρίζουμε υπέβαλε και μηνήσεις εις βάρος της τότε Κοινοτικής Αρχής, με αποτέλεσμα τελικά αυτή να αποσύρει τους ανασχετήρες.

Έκτοτε, δεν έγινε καμία άλλη προσπάθεια επίλυσης ή έστω περιορισμού του προβλήματος, το οποίο και σταδιακά επιδεινώνεται. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω ο οικισμός Διώνη «φορτώνεται» αδίκως όλο το βάρος του οικισμού Αγίου Σπυρίδωνα – Δεσαμάρι (άλλοτε «Αιολίς» και νύν γενικότερα ...Διώνη) σε δύο μόνο οδικούς άξονες προσπέλασης προς την Λεωφ. Μαραθώνος. Ο αυξανόμενος ολοένα φόρτος κίνησης έχει ως συνεπακόλουθο την επαύξηση των προβλημάτων κυκλοφορίας οχημάτων.

Φτάνοντας στο σήμερα, πληροφορούμαστε ότι η παρούσα Δημοτική Αρχή ΡΠ, προτίθεται να μονοδρομήσει τις οδούς του οικισμού Διώνη (της αρχικής Διώνης), στηριζόμενη σε μία μελέτη η οποία εκπονήθηκε εκ του προχείρου και βασίστηκε σε εντελώς διαφορετικά δεδομένα και παραδοχές που ίσχυαν για την περιοχή, προ επτά και πλέον ετών. Μιάς μελέτης μάλιστα που αυτή η ίδια δεν προτείναι και δεν συνιστά μονοδρομήσεις διότι όπως χαρακτηριστικά αναφέρει αυτές θα επιφέρουν περισσότερα προβλήματα από όσα καλούνται να λύσουν.

Εάν όντως αυτό συμβεί, θα πρόκειται χωρίς καμία αμφιβολία για μία ακόμη ενέργεια χωρίς σχεδιασμό, που δεν λαμβάνει υπόψη της ούτε τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων, ούτε και την πραγματική κατάσταση που επικρατεί στον οικισμό και που θα έχει ως αποτέλεσμα την έτι περαιτέρω αύξηση της ταχύτητας των διερχόμενων αυτοκινήτων και την επιδείνωση της όλης κατάστασης, πολλαπλασιάζοντας τα προβλήματα.

Για τα ατυχήματα αυτά, πολλώ δε μάλλον εάν συμβεί και δυστύχημα, αυτουργία θα πρέπει να αναζητηθεί στην λυπηρή αλλά ευτυχώς πολύ μικρή μειοψηφία των κατοίκων που σαμποτάρισε την προσπάθεια ανάσχεσης ταχυτήτων και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να εξαιρεθεί και η σημερινή Δημοτική Αρχή για την ανοχή της αλλά και για τις όποιες ενέργειές της, ειδικά εφόσον υλοποιήσει και το σχέδιο μονοδρομήσεων του οικισμού…. 

Και μάλιστα όταν στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής ήλθε το θέμα, αρχές Αυγούστου 2017, αντιμετωπίσαμε κώφευση και εθελοτυφλία. Ζητήθηκε να υπάρξει σεβασμός από τον Δήμο στο αίτημα των δημοτών κατοίκων Διώνης για τη λήψη μέτρων προστασίας τους, να υπάρξει διάλογος και όχι "αποφασίζω και διατάζω" και αντιμετωπίσαμε πλήρη άρνηση.

 

Κατ’ εντολή του Δ.Σ.

Ανδρέας Ευαγγελίδης, Πρόεδρος

Σταύρος Τσογκανής, Γεν. Γραμματέας

 

Προσθήκη σχολίου

13 σχόλια

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Τετάρτη, 04 Οκτωβρίου 2017 14:02 Σύνδεσμος σχολίου

    Πολλοί μιλήσανε και έγραψαν εδώ τις απόψεις τους για τα σαμαράκια και γιά το εάν όντως τα αυτοκίνητα αναπτύσσουν ή όχι υπερβολικές ταχύτητες στην περιοχή της Διώνης.
    Όποιος έχει αμφιβολίες για το τί συμβαίνει ας περπατήσει λίγο στην περιοχή για να παρατηρήσει και να μας πει πολσο ασφαλής αισθάνεται να κυκλοφορεί πεζός.
    Αν και πάλι δεν πειστεί, τότε καλά θα ήταν να έψαχνε να βρεί στοιχεία για το θανατηφόρο δυστύχημα που συνέβη μόλις λίγα χρόνια πριν, περίοδος που σχεδόν συμπίπτει χρονικά με την εποχή που αφαιρέθηκαν τα σαμαράκια από τους δρόμους, με θύμα ένα 16χρονο παιδί.
    Ας πάει να βρει την χαροκαμένη μάνα μπας και καταλάβει.....
    Γιατί έξω από τον χορό όλοι πολλά τραγούδια λένε!!

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Πέμπτη, 14 Σεπτεμβρίου 2017 12:13 Σύνδεσμος σχολίου

    Δεν γνωρίζω το σημείο, αλλά βάση των σχολίων που διαβάζω στα κατά καιρούς άρθρα και χωρίς να είμαι ειδήμονας, σεβόμενος τις απόψεις σας, αλλά μπαίνοντας στο google map, διαπιστώνω οτι μιλάμε για ένα δρόμο μήκους 400 μέτρων, μάλλον διπλής κυκλοφορίας (μιας και δεν υπάρχουν πινακίδες μονοδρόμησης).

    Με τα παρακείμενα κτήρια διαπιστώνω οτι ο ντόρος γίνεται γιατί οι περίοικοι θέλουν ησυχία και όχι για τα ατυχήματα, που λογικά πρέπει να γίνονται στο κατηφορικό τελείωμα του δρόμου.

    Εκ των φωτογραφιών διαπιστώνουμε οτι υπάρχει μόνο σε κάποιες οικίες πεζοδρόμιο, που σημαίνει οτι δεν υπάρχει ενιαίο πεζοδρόμιο, ενώ τα οικόπεδα πέραν των χτισμένων δεν καθαρίζονται (δυσχεραίνουν τους περιπατητές ή τους αναγκάζουν να βγουν στο οδόστρωμα).

    Ο φωτισμός είναι επαρκής μιας και θα έπρεπε να υπάρχουν 10 τουλάχιστον κολώνες σε όλο το μήκος του και με πρόχειρες μετρήσεις υπολογίζονται σε τουλάχιστον 15, με μία τουλάχιστον σε κάθε διασταύρωση.

    Ένα μείζον πρόβλημα είναι οτι στο τελείωμα της κατηφόρας θα πρέπει να γίνει καλύτερη σήμανση της επικείμενης στροφής (αντί για μία ταμπέλα), ίσως και περισσότερος φωτισμός.

    Όπως είπα δεν είμαι ο ειδικός, αλλά γιατί δεν ζητάτε ανηφορική μονοδρόμηση (μείωση ταχυτήτων), καλύτερη σήμανση (πιο μεγάλες πινακίδες) και πιθανή αύξηση φωτισμού (πιο δυνατές λάμπες). Όσον αφορά τον καθαρισμό των οικοπέδων μπορείτε να ζητήσετε ο δήμος να επιληφθεί αλλά σε δεύτερο χρόνο.

    Αν ήμουν κάτοικος της περιοχής θα έκανα σαν ιδιώτης:
    - Με μικρό κόστος θα έβαζα 2-3 δυνατούς προβολείς LED με ανιχνευτή κίνησης, έξω από το σπίτι μου με σκοπό να βοηθώ τους περίοικους γείτονές μου (κόστος 50€ με εγκατάσταση και ετήσιο ρεύμα 5€).
    - Εγκατάσταση μπαρών ή μπαλών προστασίας του πεζοδρομίου (στο κομμάτι που μου αναλογεί) και φυσικά κατά τα νυχτερινά μου περπατήματα θα κράταγα πάντα φακό (σχετικά έντονο για να με βλέπουν οι διερχόμενοι οδηγοί).

    Δεν είμαι ούτε ειδικός, ούτε λέω πως ο δήμος δεν φταίει.
    Θεωρώ πως αυτός που θα θέλει να τρέξει, ότι και να κάνουμε, θα τρέξει.

    Σίγουρα, με αυτά που γράφω, κάποιοι θα εκνευριστούν. Να βοηθήσω θέλω.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017 11:58 Σύνδεσμος σχολίου

    Στον ανώνυμο κύριο που εκεινη την εποχη ειχε επισκεφθει και τον Διοικητη της Τροχαιας Αγιας Παρασκευης και που προσπάθησε και τελικά κατάφερε να απομακρύνει τα σαμαράκια, ήθελα να υποβάλλω ένα απλό ερώτημα:
    "Γιατί αντί να αναλώσετε τον χρόνο σας, την ευφυία σας και την ενέργειά σας για να καταστρέψετε μια πρωτοβουλία που στο κάτω κάτω της γραφής είχε αγαθή πρόθεση και καλό σκοπό (την επαναφορά της τάξης και της ασφάλειας στην περιοχή), δεν κάνατε το ίδιο, εφόσον προσπαθείτε να μας πείσετε για τις καλές σας προθέσεις, προκειμένου να συνετίσετε τον δήμο και να του υποδείξετε πως κατά την γνώμη σας πρέπει να τοποθετηθούν τα σαμαράκια και ποιά ακριβώς σαμαράκια, προκειμένου αυτά να είναι σύννομα και ασφαλή";
    Δυστυχώς κύριε, δεν πείθετε!!

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017 11:38 Σύνδεσμος σχολίου

    Κύριε (Ανώνυμος χρήστη Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017 10:37) εάν όντως ζείτε στην περιοχή της Διώνης και όντως δεν έχετε αντιληφτεί τις μεγάλες ταχύτητες των οχημάτων, ούτε και τα πολλαπλά τροχαία ατυχήματα της τελευταίας 10-15ετίας, ελπίζω τουλάχιστον να μην οδηγείτε αυτοκίνητο ή άλλο μέσο, διότι προφανώς κινδυνεύουμε όλοι οι υπόλοιποι!!!!. Είστε απολύτως επικίνδυνος, δεδομένης της αδυναμίας σας να αντιληφθείτε τί συμβαίνει γύρω σας.
    Situational awareness: ZERO!!!
    Καθήστε καλύτερα στο πληκτρολόγιό σας να αμπελοφιλοσοφείτε.
    Εύχομαι από καρδιάς να μην σας συμβεί, αλλά εάν κάποια στιγμή το πρόβλημα που εκφράζουν όλοι οι άλλοι εδώ μέσα και αλλού, σας χτυπήσει την πόρτα να μην χτυπάτε το κεφάλι σας......

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017 10:30 Σύνδεσμος σχολίου

    Ατυχήματα δεν είδε αλλά στο να γράφει σε ιστοσελίδες είναι καλός φαίνεται...

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017 09:45 Σύνδεσμος σχολίου

    Προς τον "ανώνυμο" που ζεί στην περιοχή Διώνης αλλά δεν είδε ατυχήματα στην οδό Κύπρου στα τελευταία 15 χρόνια (και πολύ πιθανόν να συμβαίνει αυτό: να μην είδε και να μην άκουσε):

    1. Επειδή αγαπητέ κύριε δεν ζείτε στην περιοχή κοντά στην οδό Κύπρου πιθανόν και να μην αντιληφθήκατε το πρόβλημα των μεγάλων ταχυτήτων. Αφήστε αυτούς που ζούν επί της Κύπρου να σας μιλήσουν για τις μεγάλες ταχύτητες. Μη καλλιεργείτε εντυπώσεις.

    2. Επειδή αγαπητέ κύριε πιθανόν να διέλαθαν της προσοχής σας τα ατυχήματα επί της Κύπρου και επί της Λασιθίου στη διάθεσή σας ευρίσκονται τόσο φωτογραφικά ντοκουμέντα όσο και η αλληλογραφία και με την (τότε) Κοινότητα Πικερμίου αλλά και με τον (νυν) Δήμο στη συνέχεια. Αλληλογραφία μέσω της οποίας τεκμηριωμένα οι κάτοικοι της περιοχής ζητούσαν λήψη μέτρων προστασίας τους.
    Στη διέθεσή σας λοιπόν είμαι - για το αληθές των παραπάνω λόγων, όποτε επιθυμείτε και προς αποφυγήν εντυπώσεων.

    Σταύρος Τσογκανής, κάτοικος Διώνης επί της Κύπρου.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017 10:47 Σύνδεσμος σχολίου

    https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Einai-ta-samarakia-nomima_112036.asp

    Για οποιον θελει να δει γιατι τα σαμαρακια εκεινα ηταν παρανομα...

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017 10:37 Σύνδεσμος σχολίου

    Ο νομος ηταν σαφης αγαπητοι κυριοι και εξαιρουσε δρομους που ειχαν κλιση ανω του 5% (η οδος Κυπρου ειχε πολυ μεγαλυτερη) , δρομους που ενωνουν διαφορετικες περιοχες και δημους και απο τις οποιες περνουν ασθενοφορα (οδος Αδαμοπουλου), επεβαλε να ειναι φωτισμενα τα σημεια που εχουν μπει τα σαμαρακια και πολλα αλλα που τα εχω διαβασει με τα ματια ανοικτα..
    Περα τουτου τα συγκεκριμενα σαμαρακια ηταν ακρως επικινδυνα ειδικα για μοτοσυκλετιστες που ειχαν την ατυχια να περασουν απο εκει, σε αντιθεση ισως με πιο ασφαλη, φτιαγμενα απο ασφαλτο, πλατυτερα , σαν αυτα που βρισκονται σε αλλες περιοχες, πχ στο δημο Κηφισιας απο οσομ ξερω.
    Τελος να σας ενημερωσω οτι εκεινη την εποχη ειχα επισκεφθει το διοικητη της τροχαιας Αγιας Παρασκευης που με το νομο στα χερια (δεν ξερω τι αλλαγες εχει τωρα απο τοτε) δεν ειχε αλλη επιλογη απο το να ζητησει, απο οσο γνωριζω, την απομακρυνση αυτων.
    Στο θεμα μας.. δεν εχω δει την υπερβολικη ταχυτητα για την οποια μιλατε ουτε τα τροχαια που αναφερετε 15 χρονια τωρα που ζω στην περιοχη. Δε ξερω γιατι επιλεχτηκε τοτε μονο η οδος Κυπρου σε τελικη αναλυση και δεν γεμισαν σαμαρακια ολοι οι δρομοι, αφου οσοι ελαχιστοι προφανως τρεχουν... το κανουν σε ολους τους δρομους και οχι ειδικα σε αυτον..

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Κυριακή, 10 Σεπτεμβρίου 2017 07:10 Σύνδεσμος σχολίου

    Ο (Σάββατο, 09 Σεπτεμβρίου 2017 00:04) προφανώς ανήκει στη θλιβερή μειοψηφία.
    Λέει τις εξυπνάδες του αλλά δεν λέει τίποτα για την ταμπακιέρα: ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΩΝΗ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΠΕΖΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ.
    Στο μόνο που θα συμφωνήσει κανείς μαζί του είναι ότι όντως ο νόμος είναι σαφής. Ας ανοίξει τα μάτια του και να τον διαβάσει!!!

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 09 Σεπτεμβρίου 2017 15:55 Σύνδεσμος σχολίου

    Οι δημότες σε αντίθεση με τους ανθρώπους του δήμου μπορεί να αγνοούν αν είναι νόμιμη ή όχι εκ μέρους του δήμου η επέμβαση σε κάποιους δρόμους για μείωση της ταχύτητας των οχημάτων. Οι δυνατότητες αυτές περιγράφονται στην παρ΄5 του άρθρου 52 του Κ.Ο.Κ.:
    http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf
    Επειδή πρόκειται για μεγάλο αρχείο παρατίθεται απόσπασμα:
    "5. Σε οδούς, στις οποίες για ειδικούς λόγους επιβάλλεται η αναγκαστική μείωση της ταχύτητας των οχημάτων ή ο περιορισμός της κυκλοφορίας
    τους, μπορεί να ορίζεται, με απόφαση του οικείου Δημοτικού ή Κοινοτικού
    Συμβουλίου, η δημιουργία ειδικών διαμορφώσεων του οδοστρώματος ή η
    τοποθέτηση κινητών εμποδίων. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος,
    Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων καθορίζονται οι κατηγορίες των οδών στις
    οποίες επιτρέπεται η δημιουργία των ως άνω διαμορφώσεων ή η τοποθέτη
    -ση κινητών εμποδίων, οι προϋποθέσεις δημιουργίας ή τοποθέτησής τους, οι
    προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και η ειδική σήμανση που
    πρέπει να εφαρμόζεται, κατά περίπτωση."
    Καλύτερα όποιος θέλει να ενημερωθεί να το κατεβάσει όλο παρά να ακούει το ράδιο αρβύλα από αγνώστους χωρίς αναφορές σε νόμους.

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 09 Σεπτεμβρίου 2017 10:22 Σύνδεσμος σχολίου

    Η προσπάθεια αναρμοδίων (με τεχνικά θέματα κυκλοφορίας) να προωθήσουν (σχεδόν κρυφά από κατοίκους*) φθάνει στον δήμαρχο και θα του δώσει μια καλή ευκαιρία να προβεί σε νέα μελέτη που θα συνοδεύεται απαραίτητα με μετρήσιμα στοιχεία δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον του. Πριν από όλα βέβαια καλό θα είναι να καλέσει στα γραφεία Πικερμίου τους κατοίκους για μια καλή συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα.
    - Ο νόμος που απαγόρευε τα κάθε είδους σαμαράκια κλπ. έχει αντικατασταθεί από νεώτερο που τα επιτρέπει.
    * Η ξαφνική πρόσκληση του τοπικού συμβουλίου που ανήγγειλε το θέμα για συζήτηση στις 28/7/17 στις 12πμ (sic):
    http://www.rpn.gr/news/59198/eftase-h-wra-kai-gia-thn-diwnh
    ουσιαστικά απέκλεισε την ευκαιρία να παρευρεθούν σε αυτό κάτοικοι και τοπικές συλλογικότητες λόγω της εποχής και... της ώρας: 12πμ (sic). Ομοίως ακολούθησε στο ίδιο πνεύμα συγκέντρωση της επιτρ. ποιότητας ζωής τον Αύγουστο! Επομένως φάνηκε πως κάποιοι αποφεύγουν το διάλογο, αν δεν είναι έτσι συγγνώμη ας τον αναγγείλουν άμεσα.
    Άλλος αναγνώστης

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 09 Σεπτεμβρίου 2017 00:04 Σύνδεσμος σχολίου

    Όσοι νομίζουν ότι τα σαμαρακια... λαστιχενια, επικίνδυνα και κρυφά, στην οδό Κύπρου και ακόμη χειρότερα στην οδό Αδαμοπουλου, στο πιο σκοτεινό κομμάτι της, ήταν λύση, ή έστω βοήθεια στο πρόβλημα, είναι προφανώς οι πιο ακατάλληλοι για να προτείνουν λύσεις....
    Ο νόμος για τα σαμαρακια ήταν σαφής και εκείνα τα σαμαρακια... τον παραβιαζαν με πολλούς τρόπους. Η επίκληση σε αυτά, και στην "μειοψηφία" πολιτων-αυτουργων... μονο ανησυχια μου προκαλεί για όσους προσπαθούν να βρουν λύσεις σε κάτι που δεν γνωρίζουν!!
    Στην Ελλάδα οι περισσότερες "λύσεις" δίνονται από μη ειδικούς και για αυτό σπάνια λύνουν κάτι...

  • Guest
    Ανώνυμος χρήστης Παρασκευή, 08 Σεπτεμβρίου 2017 23:47 Σύνδεσμος σχολίου

    Aς ελπισουμε οτι ο Δημαρχος θα αντιληφθει το λαθος των εισηγησεων που δεχεται και θα προβει στην Αναθεση μιας νεας Μελετης η οποια να λαμβανει υποψη τα νεα Δεδομενα.Οσο για τις μειοψηφιες που ενδεχομενως να νομιζουν οτι μπορουν να εξασκουν καποιες επιρροες τωρα μαλλον θα τουςειναι δυσκολο. Αλλωστε οταν συγκρουστηκαν για επιβολη Παραλογων Αποψεων Ηττηθησαν κατα Κρατος και ποιουντες την Αναγκη Φιλοτιμο Συμβιβαστηκαν.

επιστροφή στην κορυφή