Υπόγεια διάβαση και κάμερες στο κέντρο του Πικερμίου προτείνει ο Ανδρέας Βασιλόπουλος

  • Τοπικά νέα
  • 14 σχόλια
  • Υπόγεια διάβαση και κάμερες στο κέντρο του Πικερμίου προτείνει ο Ανδρέας Βασιλόπουλος

    Ο Ανδρέας Βασιλόπουλος έθεσε θέμα για την ασφάλεια των πεζών στο κέντρο του Πικερμίου (λεωφ. Μαραθώνος), αναφέροντας ότι πρόκειται για ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του Δήμου μας. Συγκεκριμένα είπε:

    «Έχει έρθει, μάλλον έχει παρέλθει προ πολλού, ο χρόνος να συζητήσουμε ως Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα της ασφάλειας των πεζών στο κέντρο του Πικερμίου. Εκεί, εκατοντάδες παιδιά και μεγάλοι διασχίζουν κάθε μέρα τη Λεωφόρο Μαραθώνος με κίνδυνο της ζωής τους.​​ Υπάρχουν λύσεις, όπως κάμερες για εκείνους που περνούν με κόκκινο, αλλά και να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες για να κατασκευαστεί μία υπόγεια διάβαση πεζών. Προτείνω, δε νομίζω ότι θα υπάρχει κανένας συνάδελφος που θα διαφωνεί για να μπει θέμα στο επόμενο δημοτικό μας συμβούλιο.»

    Προσθήκη σχολίου

    14 σχόλια

    Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018 15:46 Σύνδεσμος σχολίου

      Aπάντηση rpn.gr : Εκτός απο τα ανώνυμα σχόλια που περιέχουν "χαρακτηρισμούς" για επώνυμους, όλα τα άλλα τα αναρτούμε . Μήπως δεν συμπληρώνετε σωστά όλα όσα απαιτούνται για να φτάσει το σχόλιο σε εμάς;

      Γιατί δεν βάζετε disqus το οποίο θέλει πιστοποίηση για να σχολιάσει κάποιος και δεν θα έχετε και "θέματα σχολιασμού". Ανεβαίνει αυτούσιο και με ταυτότητα Google. Το έχετε ξανακάνει και στο παρελθόν (να διαγράφετε σχόλια που δεν σας αρέσουν) και κάθε φορά εμείς φταίμε (ποτέ το rpn). Αντί να προωθείτε τον σωστό διάλογο προτιμάτε διαγραφές σχολίων ... ξεφτίλα.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Πέμπτη, 17 Μαΐου 2018 23:06 Σύνδεσμος σχολίου

      @15:25 μάλλον είναι τεχνικό θέμα και δικό μου κείμενο δεν πέρασε

      Aπάντηση rpn.gr : Εκτός απο τα ανώνυμα σχόλια που περιέχουν "χαρακτηρισμούς" για επώνυμους, όλα τα άλλα τα αναρτούμε . Μήπως δεν συμπληρώνετε σωστά όλα όσα απαιτούνται για να φτάσει το σχόλιο σε εμάς;

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Πέμπτη, 17 Μαΐου 2018 15:25 Σύνδεσμος σχολίου

      ΠΡΟΣ ΤΟ RPN.GR : ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ
      ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΣΧΟΛΙΟ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ Τρίτη, 15 Μαΐου 2018 13:50
      ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Τετάρτη, 16 Μαΐου 2018 09:28 Σύνδεσμος σχολίου

      Πολύ φαγωμάρα, ενώ θα έπρεπε για τέτοια θέματα να είμαστε ενωμένοι. Πρότεινε κάτι ο δημοτικός σύμβουλος και προσωπικά δεν το βλέπω λάθος. Ας συμπληρώσουμε την πρότασή του ή να πούμε που διαφωνούμε, αλλά να μην τρωγόμαστε.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Τρίτη, 15 Μαΐου 2018 13:50 Σύνδεσμος σχολίου

      @10:57 "Αντί να υπογειοποιηθεί η Μαραθώνος, θα μπορούσαμε" κανείς δεν είπε για υπογειοποίηση που ανέφερες δείχνοντας την ασχετοσύνη σου στο θέμα, οπότε καλύτερα να μην συζητώ μαζί σου

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Τρίτη, 15 Μαΐου 2018 10:57 Σύνδεσμος σχολίου

      @Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018 15:18
      εσύ πάλι αυτο-ακυρώνεσαι μόνος σου.

      Σχολίασε το άρθρο ή πρότεινε λύση. Το να σχολιάζεις απαντήσεις άλλων δεν σε κάνει καλύτερό μου. και μιας και θεωρείς οτι είσαι καλύτερος από εμένα με καλύτερη άποψη ... περιμένω να την αναλύσεις σαν απάντηση στο σχολιασμό μου.

      αυτό που υποστήριξα είναι οτι καλύτερα να φτιάξουμε γέφυρα από επάνω παρά τούνελ από κάτω. πόσα τούνελ στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, είναι απροσπέλαστα και ο κόσμος τα φοβάται ?

      και όταν σχολιάζεις απαντήσεις άλλων, καλύτερα να σχολιάζεις όλη την πρόταση και όχι μέρος της.

      @Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018 18:53
      που ακριβώς εντόπισες την εκδούλευση ? δεν είμαστε όλοι σαν εσένα (να προσδοκούμε το κακό των άλλων).


      και για να μην μακρηγορούμε τζάμπα ... σε νομαρχιακό δρόμο δεν μπορείς να παρέμβεις σαν δήμος. μπορείς να προτείνεις και να πιέσεις να γίνει κάτι χωρίς όμως να μπορείς να κάνεις κάτι πέραν αυτού.
      στη Μαραθώνος αγαπητέ Πικερμιώτη που με σχολίασες, το 2002-2004 που γινόταν η ανακατασκευή της Μαραθώνος, στο ρεύμα από Αθήνα προς Μαραθώνα και σε βάθος περίπου 3-4 μέτρων (βάθος υπόγειας σήραγγας-τούνελ) τί βάλανε? βρες το και θα καταλάβεις ...

      και για να μην λέμε πολλά λόγια ...

      (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B5%CF%89%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B8%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%82)
      Ο δρόμος από τον Σταυρό μέχρι την Νέα Μάκρη έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας είναι χωρισμένα, ενώ στον Άγιο Στέφανο, στην Ανοιξη και στην Δροσιά έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας είναι συνενωμένα. Δεν είναι κλειστός δρόμος, έχοντας πολλές εισόδους και εξόδους καταστημάτων και ισόπεδες διαβάσεις, με σηματοδότες και χωρίς. Τα όρια ταχύτητας στα τμήματα με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση είναι 50 χλμ/ώρα στην δεξιά λωρίδα και 70 χλμ/ώρα στην αριστερή, εκτός από τα τμήματα εντός κατοικημένων περιοχών, όπου είναι 50 χλμ/ώρα. Στα τμήματα με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση το όριο ταχύτητας είναι 50 χλμ/ώρα.
      Μήκος: 45,5 χιλιόμετρα
      Διασταύρωση με: Λεωφόρος Σπατών, Αττική Οδός, Παλλήνης, Αγίου Δημητρίου, Αλεξάνδρου Φλέμινγκ, Μεγάλου Αλεξάνδρου, Επαρχιακή Οδός Εκάλης - Νέας Μάκρης, Δημοκρατίας, Αναπαύσεως, Χελμού, Ανοίξεως-Σταματάς, Λεωφόρος Ανοίξεως
      Περιοχές που διασχίζει: Αγία Παρασκευή, Γέρακας, Παλλήνη, Πικέρμι, Ραφήνα, Νέος Βουτζάς, Νέα Μάκρη, Μαραθώνας, Βόθωνας, Άγιος Στέφανος, Άνοιξη, Δροσιά

      Αν υπολογίσουμε το μήκος της λεωφόρου και τα τροχαία που γίνονται ανά έτος, θα δείτε οτι σε σχέση με άλλες λεωφόρους (Βουλιαγμένης, Κηφισίας, Ποσειδώνος, κτλ) έχει πιο λίγα. Αν επικεντρωθούμε στο Πικέρμι λογικά το νούμερο θα είναι πολύ μικρό. (δεν μπορώ να βρω στατιστικά νούμερα για τροχαία στη Μαραθώνος ή στο Πικέρμι)

      Το οτι σε μικρό χρονικά διάστημα έγιναν 2 τροχαία και μας ξύπνησαν από τον λήθαργο που ήμασταν τόσο καιρό δεν δείχνει οτι ενδιαφερόμαστε και πολύ.

      όσοι προσφέρετε εκδούλευση μην κατηγορείτε άλλους για να θολώσετε τα νερά. δεν είμαστε όλοι σαν τα μούτρα σας.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Τρίτη, 15 Μαΐου 2018 09:36 Σύνδεσμος σχολίου

      M87: Εγώ περιμένω να δω ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ μελέτη η οποία κατ' αρχάς να ξεκαθαρίζει αν απαιτείται παρέμβαση με πεζογέφυρα με ράμπα ή οδική σήραγγα πεζών ή αν απαιτείται άλλη λύση. Σε ότι αφορά τη ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ την οποία θα πρέπει αυτή να περιλαμβάνει και η οποία θα αφορά την εγκατάστασης πεζογέφυρας ή την κατασκευή οδικής σήραγγας πεζών, αφού προηγουμένως λάβει υπόψιν της τις κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής, εκείνη θα πρέπει να περιλαμβάνει και τα θέματα:

      1. Προσβασιμότητας
      2. Οδικής ασφάλειας
      3. Ασφάλειας για τους πεζούς (σε οδικές σήραγγες μπορείς να δεις τα πάντα... από πρεζόνια να φτιάχνονται, άστεγους να κοιμούνται και βαποράκια να συναλλάσονται μέχρι να σε ληστέψουν ή τραμπουκίσουν). Άλλωστε σύμφωνα με τα δελτία ειδήσεων και την αστυνομία η εγκληματικότητα αυξάνεται.
      4. Ασφάλειας σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες (πλημμύρες / ισχυρούς ανέμους / βροχή /χιονόπτωση / παγετό)
      5. Επιπτώσεις στην κυκλοφοριακή ροή
      6. Διάρκεια ζωής
      7. Απαιτούμενη συντήρηση
      8. Φθορές σε βάθος χρόνου
      9. Κόστος λειτουργίας
      10. Κόστος συντήρησης
      11. Κόστος κατασκευής (χωρίς να μαγειρευτούν οι τιμές μονάδων ή να "ξεχαστεί" οτιδήποτε αφορά την κατασκευή)

      ...θα αποφαίνεται για κάθε μια από τις παραπάνω παραμέτρους σχετικά με το ποιά είναι η κατάλληλότερη λύση και εν' συνεχεία, αφού προηγουμένως ιεραρχήσει κάθε ένα από αυτά, θα προτείνει μια εκ των δύο λύσεων ως καταλληλότερη με τελική επιλογή λύσης από τους κάτοικους Πικερμίου και μόνο. Αυτοί θα το χαρούν ή θα υποστούν και κανένας άλλος.

      Τα υπόλοιπα είναι για να βήχουν κάποιοι σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις. Άλλωστε δεν θα είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε να προτείνονται μέτρα τα οποία είτε οφελούν κάποιους ολίγους, είτε ζημιώνουν το δημόσιο στο σύνολο του. Τουλάχιστο έτσι θα μπει στην εξίσωση και η υπόληψη ενός μηχανικού είτε της περιφέρειας (μάλλον, καθότι αν δεν κάνω λάθος η Μαραθώνος είναι αρμοδιότητα τους) είτε σε άλλο γνωστό μαγαζί.

      Η προσωπική μου άποψη είναι ότι μάλλον είναι ασφαλέστερη η εγκατάσταση πεζογέφυρας. Ασε που γλιτώνεις από μια επικίνδυνη υπόγεια διάβαση η οποία ποτέ δεν θα αστυνομεύεται (να σκεφτόμαστε τα παιδιά, τις γυναίκες και τους ηλικιωμένους... τον άλλο τον σκοτώσανε για 100 ευρώ πέρυσι στο Πικέρμι), καθώς επίσης και από όλα τα υπόγεια νερά (βροχές, πλημμύρες)... που όμως δεν είναι τα συνηθέστερα των καιρικών φαινομένων στην Αττική. Γλιτώνεις και τις κάμερες και τον όποιο "ασφαλίτη" θα τις επιτηρεί. Δεν χρειάζεσαι τον φωτισμό της υπόγειας διάβασης τις ώρες της ημέρας... η πεζογέφυρα "δεν καταλαβαίνει" από διακοπές ρεύματος την ημέρα. Αν πέσεις ή χτυπήσεις, φαίνεσαι από μακριά πεσμένος πάνω στο κατάστρωμα της πεζογέφυρας και μπορεί να έρθει κάποιος να σε βοηθήσει. Είναι πολλά τα καλά της πεζογέφυρας.

      M87

      Με σειρά προτεραιότητας σας παραθέτω τους τίτλους και συνδέσμους άλλων σχολίων μου. Προσθέστε μόνοι σας τα (http) και (www).

      ΛΙΜΑΝΙ - ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

      1. Γεράσιμος Βουδούρης : Μάζεψε υπογραφές και φέρνει για συζήτηση στο Δημ. Συμβούλιο τα προβλήματα του λιμανιού
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67064/gerasimos-boydoyrhs-mazepse-ypografes-kai-fernei-gia-syzhthsh-sto-dhm-symboylio-ta-problhmata-toy-limanioy)

      2. (video) Κύριε Υπουργέ, σεβόμαστε το έργο σας και τις προσπάθειές σας, αλλά ...
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68512/video-kyrie-ypoyrge,-sebomaste-to-ergo-sas-kai-tis-prospatheies-sas,-alla-den-mas-ta-pate-kala)

      3. Μεγάλη Εβδομάδα, έρχεται η ανάπτυξη στη Ραφήνα, με 44 δρομολόγια πλοίων και περισσότερα απο 8.500 διερχόμενα αυτοκίνητα!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67222/megalh-ebdomada,-erchetai-h-anaptyxh-sth-rafhna,-me-44-dromologia-ploiwn-kai-perissotera-apo-8-500-dierchomena-aytokinhta)

      4. Ραφήνα : Αυξάνονται τα δρομολόγια των πλοίων ,μειώθηκαν τα δρομολόγια του Αστικού Λεωφορείου απο 29 στα 17
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67248/rafhna-ayxanontai-ta-dromologia-twn-ploiwn-,meiwthhkan-ta-dromologia-toy-astikoy-lewforeioy-apo-29-sta-17)

      5. Εκσυγχρονισμός Ηλεκτρικού Δικτύου Λιμένα Ραφήνας
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67605/eksygchronismos-hlektrikoy-diktyoy-limena-rafhnas)

      6. Χ. Σπίρτζης "Τέρμα το Πεδίο του Άρεως για το ΚΤΕΛ"
      (URL: rpn.gr/news/67231/ch-spirtzhs-terma-to-pedio-toy-arews-gia-to-ktel)

      7. Τι θα κάνουν 500.000 κάτοχοι I.X. μετά την ευρωπαϊκή «δαιμονοποίηση» των κινητήρων diesel
      (URL: rpn.gr/news/66836/ti-tha-kanoyn-500-000-katochoi-i-x-meta-thn-eyrwpaikh-%C2%ABdaimonopoihsh%C2%BB-twn-kinhthrwn-diesel)

      8. Δαμιανός Φαφούτης "Τις προηγούμενες δεκαετίες υπήρχαν δυναμικές κινήσεις που είχαν φέρει αποτελέσματα"
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68044/damianos-fafoyths-tis-prohgoymenes-dekaeties-yphrchan-dynamikes-kinhseis-poy-eichan-ferei-apotelesmata)

      9. Δημ. Σύμβουλος Ανδρέας Βασιλόπουλος και όλα όσα είπε για το λιμάνι!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68116/dhm-symboylos-andreas-basilopoylos-kai-ola-osa-eipe-gia-to-limani)

      10. Ανδρέας Βασιλόπουλος: «Και για το λιμάνι ενημερωθήκαμε, μελετήσαμε, προτείναμε βιώσιμες λύσεις προς το ΣΑΣ, τις λιμενικές αρχές και τον ΟΛΡ.»
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68189/andreas-basilopoylos-%C2%ABkai-gia-to-limani-enhmerwthhkame,-melethsame,-proteiname-biwsimes-lyseis-pros-to-sas,-tis-limenikes-arches-kai-ton-olr-%C2%BB#comment4050)

      11. Με 30 εκατομμύρια € η Περιφέρεια Αττικής χρηματοδοτεί τον ΟΑΣΑ για αγορά λεωφορείων!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68215/me-30-ekatommyria-%E2%82%AC-h-perifereia-attikhs-chrhmatodotei-ton-oasa-gia-agora-lewforeiwn#comment4037)

      12. H κάποτε "τοπική" ακτοπλοΐα της Ραφήνας ξανοίγεται σε όλο το Αιγαίο!
      (URL: http://www.rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68796/h-kapote-topikh-aktoploia-ths-rafhnas-xanoigetai-se-olo-to-aigaio#comment4145)

      13. Υπόγεια διάβαση και κάμερες στο κέντρο του Πικερμίου προτείνει ο Ανδρέας Βασιλόπουλος
      (URL: https://www.rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68956/ypogeia-diabash-kai-kameres-sto-kentro-toy-pikermioy-proteinei-o-andreas-basilopoylos#comment4174)

      ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΟΣΧΟΛΙΚΟΦΥΛΑΚΟΒΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΝΤΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

      14. Ο Δήμος Μυκόνου θα δώσει 250.000 € για να φτιάξει δικό του «Baywatch»
      (URL: rpn.gr/m_region/66523/o-dhmos-mykonoy-tha-dwsei-250-000-%E2%82%AC-gia-na-ftiaxei-diko-toy-%C2%ABbaywatch%C2%BB)

      15. Το Μπλε λιμανακι φοραει τα καλα του...
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66987/to-mple-limanaki-foraei-ta-kala-toy)

      16. Μια σημαντική ημέρα για το Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου! Απέκτησε πρόσβαση στο παράλιο μέτωπο.
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67378/mia-shmantikh-hmera-gia-to-dhmo-rafhnas-pikermioy-apekthse-prosbash-sto-paralio-metwpo)

      ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ... ΑΛΛΕΣ "ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ"

      17. Αλέξανδρος και Γιώργος δύο "χαρούμενοι" skate boarders που έχουν πλέον την πίστα τους στη Ραφήνα.
      (URL: rpn.gr/m_sports/66585/video-photos-alexandros-kai-giwrgos-dyo-charoymenoi-skate-boarders-poy-echoyn-pleon-thn-pista-toys-sth-rafhna)

      18. Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου, με ιδιαίτερη φροντίδα για τα αδέσποτα!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67258/dhmos-rafhnas-pikermioy,-me-idiaiterh-frontida-gia-ta-adespota)

      19. Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου : Απ ευθείας ανάθεση 8.719,62€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66993/dhmos-rafhnas-pikermioy-ap-eytheias-anathesh-8-719,62%E2%82%AC-symperilambanomenoy-fpa)

      20. Ραφήνα : Με αιτιολογημένη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου θα κοπούν δένδρα σε παιδική χαρά και θα αντικατασταθούν.
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68409/rafhna-me-aitiologhmenh-apofash-toy-dhmotikoy-symboylioy-tha-kopoyn-dendra-se-paidikh-kai-tha-antikatastathoyn#comment4083)

      ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

      21. Δημήτρης Πόθας "Περί καθαριότητας στο Κλειστό της Διώνης"
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68190/dhmhtrhs-pothas-peri-kathariothtas-sto-kleisto-ths-diwnhs#comment4033)

      22. Πω, πω μ***** μου! 8ος χρόνος μνημονίων και έχουμε ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΣΜΟ στη χώρα! ..
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67712/pw,-pw-m-moy-8os-chronos-mnhmoniwn-kai-echoyme-kataskeyastiko-orgasmo-sth-chwra)

      23. Αντιδήμαρχος Αντώνης Παλπατζής "Οι περιβαλλοντικές συνθήκες θα παρακολουθούνται πλέον συστηματικά"
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66021/antidhmarchos-antwnhs-palpatzhs-oi-periballontikes-synthhkes-tha-parakoloythoyntai-pleon-systhmatika)

      24. Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου : 4.960€ για Περιβαλλοντολόγο.
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67754/dhmos-rafhnas-pikermioy-4-960%E2%82%AC-gia-periballontologo)

      25. ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ;;;
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67767/twra-moy-thymhthhkate-oti-chreiazeste-periballontologo)

      26. (φωτογραφίες) Μια πραγματικά σπουδαία συναυλία στο Πικέρμι, αλλά ο κόσμος δεν ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα!
      (URL: rpn.gr/m_culture-events/68395/fwtografies-mia-pragmatika-spoydaia-synaylia-sto-pikermi,-alla-o-kosmos-den-antapokrithhke-sto-kalesma#comment4070)

      27. Γιώργος Χριστόπουλος για το δίδυμο Μπουρνούς-Πιστικίδη!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68628/giwrgos-christopoylos-gia-to-didymo-mpoyrnoys-pistikidh#comment4121)

      28. Αίτημα Συλλόγου "ΔΙΩΝΗΣ" για δημοτική συγκοινωνία! Απάντηση Δήμου Ρ-Π .... θα...
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68686/aithma-syllogoy-diwnhs-gia-dhmotikh-sygkoinwnia-apanthsh-dhmoy-r-p-tha#comment4125)

      29. Η ευθύνη για τη δημιουργία ανεξέλεγκτων σκουπιδότοπων ανήκει και στους δημότες!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68764/h-eythynh-gia-th-dhmioyrgia-anexelegktwn-skoypidotopwn-anhkei-kai-stoys-dhmotes)

      ΔΙΑΦΟΡΑ

      30. Κατεβάζουν… ρολά τα Τμήματα Ασφαλείας στην Αττική μετά τα μεσάνυχτα
      (URL: http://www.rpn.gr/news/68413/katebazoyn%E2%80%A6-rola-ta-tmhmata-asfaleias-sthn-attikh-meta-ta-mesanychta)

      31. Η Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρία «σφάζει» με το γάντι τον Αμβρόσιο – Πρόθυμη να «διαφωτίσει» και την αρχιεπισκοπή
      (URL: rpn.gr/m_region/67215/h-ellhnikh-psychiatrikh-etairia-%C2%ABsfazei%C2%BB-me-to-ganti-ton-ambrosio-%E2%80%93-prothymh-na-%C2%ABdiafwtisei%C2%BB-kai-thn-archiepiskoph)

      32. Εξουδετερώθηκε οβίδα στο Προεδρικό Μέγαρο
      (URL: rpn.gr/m_region/67450/exoydeterwthhke-obida-sto-proedriko-megaro#comment3951)

      33. Η Ένωση Επαγγελματοβιοτεχνών Έμπορων Ραφήνας Πικερμίου με προτάσεις για την ανάπτυξη της Ραφήνας!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67171/h-enwsh-epaggelmatobiotechnwn-emporwn-rafhnas-pikermioy-me-protaseis-gia-thn-anaptyxh-ths-rafhnas)

      34. Η ανικανότητα . . . . των κυβερνώντων ! ! ! !
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/66863/h-anikanothta-twn-kybernwntwn)

      35. (video) Δημ. Σύμβουλος Ανδρέας Βασιλόπουλος "Εδώ λειτουργούμε θεσμικά ...δεν μπορεί να μου υποδείξει ο Δήμαρχος να παίρνω απαντήσεις απο άλλους."
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68057/wideo-dhm-symboylos-andreas-basilopoylos-edw-leitoyrgoyme-thesmika-den-mporei-na-moy-ypodeixei-o-dhmarchos-na-pairnw-apanthseis-apo-alloys)

      36. "Άγιo" είχαν οι μαθητές του Γυμνασίου Ραφήνας! "Έφυγαν" οι ρόδες απο το τουριστικό λεωφορείο με το οποίο πήγαιναν εκδρομή στο Ναύπλιο!
      (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68777/agio-eichan-oi-mathhtes-toy-gymnasioy-rafhnas-efygan-oi-rodes-apo-to-toyristiko-lewforeio-me-to-opoio-phgainan-ekdromh-sto-nayplio)

      37. Ο Τζέισον Αντιγόνη στη Βουλή -Έφυγε έξαλλος στην ομιλία Κατσίκη
      (URL: http://www.rpn.gr/m_lifestyle/68809/o-tzeison-antigonh-sth-boylh-efyge-exallos-sthn-omilia-katsikh#comment4156)

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: Συνιστώ να αντιγράψετε την ανάρτηση στον Η/Υ σας προκειμένου να σας είναι προσβάσιμο το περιεχόμενο ανεξαρτήτως διαθεσιμότητας αυτών στο rpn.

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: Να χρησιμοποιείτε την μηχανή αναζήτησης στην πρώτη σελίδα του RPN και μόνο αφού πάτε κάτω-κάτω και πατήσετε "Δείτε όλα τα αποτελέσματα", γιατί το Google "χάλασε" σε ότι αφορά τους παραπάνω 36 τίτλους. Πιο "θαμμένα" τα αποτελέσματα της αναζήτησης ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!

      ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ας βοηθήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ την Google να βρει τα παραπάνω χαμένα αποτελέσματα αναζήτησης. Μια κοινωνική προσφορά του M87.

      ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ RPN:
      Προ πέντε εβδομάδων περίπου παρατηρήθηκαν τα εξής δυσάρεστα φαινόμενα:

      1. Σχόλια μου αντί να ανεβαίνουν στην ίδια σελίδα μιας είδησης την οποία είχα επιλέξει να σχολιάσω, ανέβαιναν ως "αυτόνομες αναρτήσεις / ειδήσεις" αποσυνδέοντας τον σχολιασμό μου με τα κακώς διαδραματιζόμενα.

      2. Λόγω της αλλαγής της θέσης της ανάρτησης, οι σύνδεσμοι τους οποίους παρέθετα για τους αναγνώστες μου και οι οποίοι αφορούσαν ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΔΗΣΗ δεν λειτουργούσαν.

      3. Καθότι τα σχόλια μου δεν ανέβαιναν ως σχόλια αλλά ως "αυτόνομες αναρτήσεις / ειδήσεις" δεν εμφανίζονταν στο activity stream των σχολίων του RPN με αποτέλεσμα να καθίσταται δύσκολη η ανεύρευση τους από το αναγνωστικό κοινό.

      4. Επίσης παρατηρήθηκε επεξεργασία με αλλαγές κομμάτων, τελείες, αφαίρεση παρενθέσεων, αλλαγή παραγραφοποίησης κλπ (π.χ. όπως και έχετε ήδη κάνει με το "ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ;;;") το οποίο συνιστά λογοκρισία και παραποίηση κειμένων μου.

      Απο εδώ και πέρα, είτε τα σχόλια μου θα ανεβαίνουν ως σχόλια στις ειδήσεις τις οποίες επιλέγω εγώ να σχολιάσω ακριβώς όπως τα στέλνω, είτε καθόλου, προκειμένου τόσο εγώ όσο και οι κάτοικοι της ευρήτερης περιοχής να ξέρουμε τι μας γίνεται και ποιοί συμβάλλουν στην καταστολή της κοινής γνώμης όσο διαρκεί το πλιάτσικο της πατρίδας μας.

      Επίσης, τα σχόλια μου θα εμφανίζονται και στο activity stream των σχολίων όπως και όλων των υπολοίπων. Δεν θα παραποιηθεί ούτε μια τελεία, κόμμα ή παρένθεση, ούτε και θα μεταβληθεί η δομή ή η παραγραφοποίηση αυτού, προκειμένου να μην βγάζει νόημα όπως το επιθυμώ εγώ.

      Είτε αναρτάτε όπως ήδη περιέγραψα, είτε με μαρτυρία κατοίκων της περιοχής μας θα υποστείτε τις συνέπειες σε ότι αφορά τις παραπάνω πρακτικές αλλοίωσης των σχολίων με τις προαναφερθείσες 4 κατάπτυστες πρακτικές. Αν και εφόσον, η ανάρτηση πραγματοποιηθεί όπως περιγράφω πιο πάνω, συναινώ στην αφαίρεση της τελευταίας παραγράφου του παρόντος (από "ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ RPN" εώς το τέλος) καθώς δεν είναι ο στόχος μου να προκαλέσω οποιαδήποτε βλάβη στη φήμη, έσοδα ή λειτουργία του RPN αποκαλύπτωντας τα παραπάνω δυσάρεστα σε τρίτους.

      Πολλά φιλιά στα *********** τα οποία σας ζήτησαν να καταφύγετε στις προαναφερθείσες πρακτικές.Έχει διατηρηθεί αντίγραφο του παρόντος και αποστέλλεται παρουσία τρίτων για λόγους μαρτυρίας. Επίσης, προκειμένου να σας πείσω για την παρουσία μαρτύρων κατά την δημοσίευση, θα δείτε νέες απόπειρες δημοσίευσης του ίδιου κειμένου και από άλλες IP. Καλή συνέχεια.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018 18:53 Σύνδεσμος σχολίου

      @16:26 όποιος γνωρίζει γράμματα συμφωνεί μαζί σου, σε αντίθεση με τον 11:35 που φαίνεται να τα μπέρδεψε, εκτός αν ήθελε να ευχαριστήσει κάποιους... και να πουλήσει εκδούλευση.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018 16:26 Σύνδεσμος σχολίου

      Η πρόταση Βασιλόπουλου δεν μιλάει για υπογειοποίηση της Μαραώνος. Μιλάει για υπόγεια διάβαση πεζών που μάλλον είναι πολύ φθηνότερη και πιο άμεσο να γίνει. Καλή μου φαίνεται. Εάν πάμε σε μεγάλα σχέδια θα συνεχίσουμε να μην κάνουμε τίποτα και να κλαίμε συναθρώπους μας.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018 15:18 Σύνδεσμος σχολίου

      λαμβάνοντας υπόψη:
      1. "Τα δύο καλύτερα σημεία εισόδου-εξόδου στην ELBISCO και στην ALMA. Στα σημεία εισόδου εξόδου θα πρέπει να γίνουν κόμβοι που να οδηγούν από και προς το υπάρχχον οδικό δίκτυο της πόλης. "
      2. "Επιμένω, οτι αντί να υπογειοποιήσεις έναν οδικό άξονα, καλύτερα να φτιάξουμε γέφυρες για πεζούς. Φυσικά αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει να υπάρξει και η απαραίτητη παιδεία"
      Για το 1 φαίνεται δεν είσαι Πικερμιώτης και για αυτό πέφτεις έξω στις εκτιμήσεις. Για το 2 η προυπόθεση απαραίτητης παιδείας αυτοακυρώνει την πρόταση
      Ελπίζω να μην έχεις πτυχίο μηχανικού κλπ.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018 11:35 Σύνδεσμος σχολίου

      Η Μαραθώνος σε όλο το μήκος της έχει όρια κυκλοφορίας στην δεξιά λωρίδα τα 55 Χ.Α.Ω. και στην αριστερή λωρίδα τα 75 Χ.Α.Ω.. Δεν μπορεί με αυτά τα όρια να χαρακτηριστεί σαν "ταχείας κυκλοφορίας".
      Πώς να χαρακτηριστεί ένας δρόμος "ταχείας κυκλοφορίας" που ενώ πρέπει να μην παρκάρει κανείς προκειμένου να γίνεται απρόσκοπτα η κυκλοφορία, παρ'όλα αυτά σε όλες τις πόλεις (Ν.Μάκρη, Αγ.Μαρίνα, Πικέρμι, Παλλήνη, Γέρακας) που διέρχεται λειτουργεί μόνο η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας?

      Αντί να υπογειοποιηθεί η Μαραθώνος, θα μπορούσαμε να φτιάξουμε 2-3 εναέριες διαβάσεις πεζών με πρόσβαση σε Α.Μ.Ε.Α. (π.χ. στο εμπορικό με τον Αγ. Χριστόφορο) και σε όλο το μήκος των πεζοδρομίων τοιχίο που να απαγορεύει τη στάση. Οι πεζοί δεν θα κινδυνεύουν να σκεφτούν να παραβιάσουν τον σηματοδότη, οι ανεγκέφαλοι οδηγοί που παρκάρουν όπου τους αρέσει γιατί βαριούνται να περπατήσουν, δεν θα έχουν δικαιολογίες και με μικρότερο κόστος από την υπογειοποίηση η οποία σημειωτέον θα ζημιώσει το εμπορικό κομμάτι του Πικερμίου.

      Αν πάμε σε υπογειοποίηση της Μαραθώνος, σημαίνει οτι για τα επόμενα 2-5 χρόνια όλο το Πικέρμι θα νιώσει τη φτώχια (γιατί θα ερημώσει η Μαραθώνος) , τη σκόνη και το θόρυβο σε καθημερινή βάση. Για να υπογειοποιηθεί κεντρική οδική αρτηρία με μη υπάρχουσα εναλλακτική (για όσο θα γίνονται τα έργα) σημαίνει γεωτρήσεις, μετρήσεις, μελέτες, εργασίες και φυσικά πρόστιμα σε όλους όσους δεν έχουν στεγανούς βόθρους παραπλεύρως της Μαραθώνος.
      Αν γίνει υπογειοποίηση θα πρέπει να υπάρχει 24/7 κέντρο ελέγχου της σήραγγας, αστυνομική και πυροσβεστική δύναμη κοντά (το κοντά δεν είναι στη Ραφήνα) και σε περίπτωση τροχαίου τα ξαναλέμε.
      Τα δύο καλύτερα σημεία εισόδου-εξόδου στην ELBISCO και στην ALMA. Στα σημεία εισόδου εξόδου θα πρέπει να γίνουν κόμβοι που να οδηγούν από και προς το υπάρχχον οδικό δίκτυο της πόλης.

      Επιμένω, οτι αντί να υπογειοποιήσεις έναν οδικό άξονα, καλύτερα να φτιάξουμε γέφυρες για πεζούς. Φυσικά αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει να υπάρξει και η απαραίτητη παιδεία και να μην το καταστρέψουμε - βανδαλίσουμε και να λέμε μετά διάφορα.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Κυριακή, 13 Μαΐου 2018 13:50 Σύνδεσμος σχολίου

      Χρειάζεται να δημιουργηθεί μία υπόγεια διάβαση πεζών που θα είναι ασφαλής, αντί της δήθεν προγραμματιζόμενης εναέριας που λόγω δυσκολιών είναι αμφίβολο αν θα δημιουργηθεί κάποτε. Καιρός να ενεργοποιηθεί ο Δήμος Ρ-Π.
      Όσο για την τροχαία πρόκειται για τον μεγάλο απόντα στο Πικέρμι! Ελέγχει την ταχύτητα ηλεκτρονικά εκτός και εντός δεν κάνει τίποτα: Δεν ελέγχει όσους περνούν με κόκκινο (ιδίως στο σημείο Μαραθώνος - Ξηντάρα με κατεύθυνση Παλλήνη), δεν ελέγχει όσους κάνουν παράνομα αντιστροφή στο φανάρι Αγ. Χριστοφόρου, δεν ελέγχει τα παράνομα παρκαρισμένα οχήματα κλπ. Τελικά υπάρχουν ή όχι τροχαίοι στην υπηρεσία Αγ. Παρασκευής; Και αν υπάρχουν γιατί δεν εμφανίζονται; Είναι καιρός πλέον το θέμα να αναφερθεί στο Υπουργείο από τους τοπικούς φορείς, δημοτικούς συμβούλους και συλλόγους.

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 12 Μαΐου 2018 22:38 Σύνδεσμος σχολίου

      Ο Δήμος Ρ-Π καθόλου δεν έχει ασχοληθεί με αυτό το θέμα. Ίσως το κάνει στην επόμενη 3η περίοδο...

    • Guest
      Ανώνυμος χρήστης Σάββατο, 12 Μαΐου 2018 20:17 Σύνδεσμος σχολίου

      Πρέπει να ληφθούν ουσιαστικά μέτρα. Μέτρα τα οποία θα προστατεύουν την ανθρώπινη ζωή. Δεν είναι δυνατόν η Λ. Μαραθώνος να χαρακτηρίζεται ως "ταχείας κυκλοφορίας" μέσα στο Πικέρμι..... Και δρακόντεια μέτρα από πλευράς της Τροχαίας πρέπει να ληφθούν (για αποτροπή των μεγάλων ταχυτήτων αλλά και των παραβάσεων του ΚΟΚ) αλλά και λύσεις όπως οι υπόγειες διαβάσεις.... Σωστά προτείνει ο κ. Βασιλόπουλος να συζητηθεί σοβαρά το θέμα στο Δημ. Συμβούλιο. Όσο για την Τροχαία έπρεπε από μόνη της να προβεί σε μέτρα. Το να ελέγχει την ταχύτητα εκτός Πικερμίου δεν είναι μέτρο. Εκεί η Λ. Μαραθώνος είναι πράγματι "ταχείας κυκλοφορίας". Το θέμα υπάρχει μέσα στο Πικέρμι.... Όπου, δυστυχώς, και οι νεκροί...
      Σταύρος Τσογκανής

    επιστροφή στην κορυφή